نیمه اول سال 98 ادامه مسیر خط 2 قطار شهری مشهد بهره برداری می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از بهره‌برداری ادامه مسیر خط 2 متروی مشهد در نیمه ابتدایی سال آینده خبرداد

نیمه اول سال 98 ادامه مسیر خط 2 قطار شهری مشهد بهره برداری می شود

به گزارش مشهد فوری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به پیشرفت فیزیکی خوب عملیات احداثا ایستگاه‌های خط 2 قطار شهری مشهد، گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم ادامه مسیر خط 2 قطار شهری مشهد حد فاصل میان شریعتی تا شهرک سلامت را در نیمه ابتدایی سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، خلیل‌الله کاظمی در جریان بازدید امروز خود از عملیات اجرایی تکمیل خط 2 قطار شهری مشهد با اشاره به باقی ماندن 4 هزار و 150 متر از مسیر خط 2 قطار شهری بین ایستگاه‌های شریعتی تا سلامت، گفت: عملیات اجرایی خط 2 در حد فاصل این دو مسیر در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد ادامه داد: این مسیر 8 هزار و 300 متری نیاز به ریل‌گذاری داشته که تاکنون عملیات ریل‌گذاری 3 هزار و 950 متر ان به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر عملیات ریل‌گذاری، عملیات احداث ایستگاه‌های این مسیر از جمله دو ایستگاه جام عسل و کوهسنگی در حال تکمیل بوده که با پیشرفت فیزیکی خوبی انجام شده است.

کاظمی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در تلاش هستیم تا بتوانیم ادامه مسیر خط 2 قطار شهری مشهد حد فاصل میان شریعتی تا شهرک سلامت را در نیمه ابتدایی سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: مشهد پیام

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها