سولاری: هیچ دشمنی با ایسکو و مارسلو ندارم

رئال مادرید در شبی به یادماندنی با گل دقیقه 88 دنی سبایوس موفق شد بتیس را در بنیتو ویامارین 1-2 مغلوب کند.  

سولاری: هیچ دشمنی با ایسکو و مارسلو ندارم

رئال در این بازی غایبان پرشماری داشت با این حال سولاری بازهم ترجیح داد ایسکو را روی نیمکت بنشاند و در 90 دقیقه نیز به او میدان نداد.

در هر صورت رئال بدون ایسکو و بسیاری دیگر از بازیکنان بزرگش توانست از جهنم ویامارین با سه امتیاز خارج شود.

سولاری در پایان بازی گفت:« مهم سه امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم و توانستیم فاصله با آلاوس و سویا را جبران کنیم. در این بازی جوانانی چون رگیلون، براهیم، کریستو و وینیسیوس نشان دادند که شایسته پیراهن رئال هستند و قابلیت بازی در چنین سطحی را دارند. ارزش کار آنها در بازی امشب بالا بود.»

بازی با سه مدافع میانی:« بر اساس شرایطی که داشتیم این تصمیم را گرفتم. به خصوص در خط حمله غایبان زیادی داشتیم و نیاز به انسجام دفاعی بیشتری حس می شد. برای حل مشکلات موجود، این بهترین راهکار بود.»

مصدومیت بنزما:« انگشت دست او دچار شکستگی شده است. خوشبختانه مصدومیت او از ناحیه دست است و معتقدم کریم در دسترس خواهد بود.»

ایسکو و مارسلو:« من علیه هیچکس نیستم و با کسی خصومت شخصی ندارم. همه ما یک تیم هستیم و مهم نیست چه کسی بازی می کند و چه کسی نه. در سه تورنمنت باید به میدان برویم و به همه بازی می رسد. سه روز دیگر بازی برگشت با لگانس را پیش رو داریم. همیشه به صلاح تیم تصمیم می گیرم. از روز اول این را گفته ام.»

سبایوس:« او عاشق بتیس است و برای من هم سابقه داشته که مقابل تیم سابقم به میدان بروم و احساساتی شوم. امروز قانون ضربه خوردن از بازیکن سابق، شامل حال بتیس شد و در عوض ما سود بردیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها