والورده: آمار و ارقام مسی باورنکردنی است

بارسا امشب با دو گل سوارز و تک گل مسی موفق شد در نوکمپ ایبار را از پیش رو بردارد.

والورده: آمار و ارقام مسی باورنکردنی است

با وجود کسب پیروزی پرگل اما ایبار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و بارسا به لطف قدرت فوق العاده بالایش در خط حمله موفق به ثبت این پیروزی شد. در این مسابقه لیونل مسی چهارصدمین گل خود در لالیگا را نیز به ثمر رساند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی سختی بود. ایبار از دقیقه یک تا 90 جنگید و برای ما ارتباط با مهاجمان مان کار دشواری شده بود. ایبار به خصوص در نیمه اول فضاهای خالی را به خوبی بسته بود و دیگر همه چیز به خلاقیت مهاجمان بر می گشت و خوشبختانه توانستیم راه نفوذ را پیدا کرده و به سه گل برسیم.»

مسی:« آمار و ارقام او فرازمینی و باورنکردنی است. نه تنها گل هایش بلکه موقعیت هایی که ایجاد می کند نیز فوق العاده هستند. در تمجید از او حرف کم می آورم.»

کوتینیو:« بازیکنان بزرگ زیادی در تیم داریم. دمبله، مسی، پیکه و خیلی های دیگر. کوتینیو هم یکی از آنهاست و باید بگویم که روی همه حساب می کنم. به او ایمان کامل دارم و مطمئنم که در ادامه فصل، کمک زیادی به ما خواهد کرد.»

سوارز:« سوارز شخصیتی سرسخت است. گاهی به نظر می اید که درد می کشد اما بازهم به کار ادامه می دهد. او را همینطور که هست قبول کرده ایم و فوق العاده برای مان ارزشمند است. خرید مهاجم و بازیکن ذخیره برای سوارز فکر مرا درگیر نکرده است ولی می دانم که خیلی ها در رویای پوشیدن پیراهن بارسا هستند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها