صعود بودار ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی با پنالتی مشکوک

ژاپن با یک گل عمان را شکست داد و راهی دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

صعود بودار ژاپن به مرحله یک هشتم نهایی با پنالتی مشکوک

تیم ملی ژاپن با پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل عمان، جواز صعود به دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

در این دیدار گنکی هاراگوچی از نقطه پنالتی برای تیم آبی‌پوش زمین گلزنی کرد.

گنکی هاراگوچی در نخستین دقایق بازی در دهانه دروازه عمان و در عین ناباوری دیرک افقی دروازه عمان را به لرزه در آورد تا ژاپنی‌های فرصت خطرناک گلزنی را از دست بدهند.

پس از چندین حمله خطرناک از سوی ژاپن، عمان ضد حمله تند و تیزی را روی دروازه ژاپن انجام داد که محسن غسانی با عبور از گوندا، دروازه ژاپن را با تهدید رو به رو کرد و توپ با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه عبور کرد.

بازیکنان ژاپن بعد از فرصت سوزی و زدن موقعیت‌های گل یکی پس از دیگری به دست فیاض علی، توانستند از عمانی‌ها پنالتی بگیرند که در تصاویر تلویزیونی مشخص شد داور میدان در اعلام پنالتی اشتباه کرده است. در نهایت گنکی هاراگوچی در دقیقه ۲۸ گل نخست را برای ژاپن از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نیمه دوم این دیدار کاملا سرد و کم موقعیت دنبال شد و عمان قدرت حمله و ایجاد موقعیت روی دروازه ژاپن نداشت. تیم ژاپن هم اشتیاق کمتری به نسبت نیمه نخست برای گلزنی از خود نشان داد.

ژاپن با این پیروزی ۶ امتیازی شد و صعودش به دور یک هشتم نهایی را مسجل کرد. عمان نیز با تحمل دومین شکستش، از شانس کمی برای راهیابی به دور بعد این مسابقات به عنوان تیم سوم برخوردار شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها