خرانه دار شورای شهر تهران: تطبیق مأموریت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری با وظایف ذاتی شهرداری

خزانه‌دار شورای شهر تهران، گفت: در حال حاضر مأموریت‌هایی در برخی سازمان و شرکت‌های شهرداری در حال انجام است که چنین وظیفه‌ای برای شهرداری در نظر گرفته نشده است.

خرانه دار شورای شهر تهران: تطبیق مأموریت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری با وظایف ذاتی شهرداری

به گزارش خبر فوری ٬ سید حسن رسولی در جلسه نوبت دوم شورای شهر تهران در بررسی ماده 9 برنامه سوم شهر تهران، با تأکید بر التزام به شایسته گزینی در شهرداری، اظهار کرد: در این ماده پیشنهادشده تا در بندی، طراحی و تنظیم مدل شایستگی عمومی و تخصصی کارکنان و مدیران لحاظ شود.
وی ادامه داد: قرار است بر اساس مفاد ماده 9 برنامه سوم توسعه شهر تهران، دو طرح روابط ساختار و مدیریت بهینه منابع انسانی تهیه و به شورا آورده شود.
نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران درباره ماده 10 برنامه سوم نیز گفت: در دوره معاونت آقای میرزایی به تدوین نظام‌نامه حاکمیت شرکتی در سال نخست برنامه این توافق رسیدیم تا نظام شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران از حیث مقررات داخلی، حد و اندازه و کارکردهایی مأموریتی مطابق با مأموریت‌های شهرداری تهران باشد. در حال حاضر مأموریت‌هایی در برخی سازمان و شرکت‌های شهرداری در حال انجام است که چنین وظیفه‌ای برای شهرداری در نظر گرفته نشده است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها