رقابت درون قفس توری تراکتور بالا گرفت

با حضور محمدرضا اخباری در تراکتورسازی رقابت جالبی میان او و محسن فروزان برای فیکس شدن شکل خواهد گرفت.

رقابت درون قفس توری تراکتور بالا گرفت

تیمی که دو دروازه بان خوب و باتجربه در اختیار دارد، همواره جذابیت های زیادی در این حوزه خواهد داشت. رقابتی که بین دو دروازه بان شکل می گیرد می تواند به موفقیت تیم هم کمک کند. حالا تراکتورسازی چنین شرایطی را تجربه خواهد کرد.

سرخپوشان تبریزی در ابتدای فصل محسن فروزان را به خدمت گرفتند که در نیم فصل اول او همه مسابقات را درون دروازه ایستاد و عملکرد بدی نداشت. با این حال مربیان تراکتور برای تقویت خط دروازه تیم خود تصمیم به جذب محمدرضا اخباری در نیم فصل گرفتند. دروازه بان سابق تیم ملی که دو سال درخشان را در لیگ های پانزدهم و شانزدهم با تراکتورسازی داشت و نزد هواداران نیز محبوبیت ویژه ای دارد حالا به جمع سرخپوشان اضافه شده تا بتواند خاطرات خوبش را تکرار کند.

از این رو فروزان نیز با توجه به سابقه ای که دارد به این راحتی نمی خواهد شماره یک تراکتور را از دست بدهد. مجموع این مسائل می تواند یک رقابت جالب و سالم میان اخباری و فروزان برای بازی کردن در ترکیب تراکتورسازی ایجاد کند.


دو دروازه بانی که سابقه حضور در تیم ملی را دارند، حالا در قامت هم تیمی و رقیب کارشان را جلو می برند و امیدوارند بتوانند روزهای خوبی را تجربه کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها