چرا مسئولان سایپا پاسخگوی طرح اتوخدمت نیستند


23 دی 1397 - 14:41
یکی از مخاطبان خبرفوری از شهر تبریز با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان سایپا در تبریز خواهان پیگیری مسئولان شد.

 

یکی از مخاطبان خبر فوری از شهر تبریز نوشته است که ما دو سال پیش از شرکت سایپا با یه طرحی به نام اتوخدمت ماشین ثبت نام کردیم الان که پیگیر شدیم کی بیاییم برای تکمیل وجه میگن دیگه به این طرح ماشین نمیدیم.

بخدا من زندگیم رو هواست لطفا یه نفر جواب ما رو بده.

یکی از مخاطبان خبرفوری از شهر تبریز با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان سایپا در تبریز خواهان پیگیری مسئولان شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

 

یکی از مخاطبان خبر فوری از شهر تبریز نوشته است که ما دو سال پیش از شرکت سایپا با یه طرحی به نام اتوخدمت ماشین ثبت نام کردیم الان که پیگیر شدیم کی بیاییم برای تکمیل وجه میگن دیگه به این طرح ماشین نمیدیم.

بخدا من زندگیم رو هواست لطفا یه نفر جواب ما رو بده.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


63

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهرداد 6 0 پاسخ 1398/4/13 -09:09

طرح اتوخدمت که از سال 94 تا 96 با عنوان پرداخت هزینه سفر به ازای پیش فروش هر خودرو توسط سایپا کلید زده شد باعث استقبال شمار زیادی از مشتریان این شرکت گردید که با سرمایه گذاری خود در روزهای افول تولید و رکود باعث به چرخش درآمدن چرخهای صنعت گردیدند.در این قراردادها ذکر شده بود که صلح در آن تا 3 بار ممکن می باشد و همینطور پس از یک سال شرکت ملزم به ارسال دعوتنامه جهت تکمیل وجه بوده است. شرکت سایپا از آغاز سال 97 و با توجیهات بی اساس ابتدا 6 درصد از سود قراردادی اولیه را کم کرد وعلی رغم قرار داد اولیه ، از اواسط سال 97 امکان صلح را به طور یکطرفه بست و هیچگونه دعوت نامه ای برای هیچ کدام از حواله ها ارسال ننموده است.پس از اعتراض مشتریان و پس از حدود یک سال از بهم زدن قرارداد اولیه به طور یکطرفه توسط شرکت سایپا،این شرکت طی بخش نامه ای از اختصاص یک دعوتنامه به هر کد ملی خبر داد.این بخش نامه نیز به طور ناقص و سلیقه ای انجام شده است و تاکنون هیچ خودرویی به دارندگان حواله تحویل نگردیده است.پس از آن شرکت مدعی است که علی رغم قراردادهای روشن ، به طور یکطرفه برای قیمت قطعی تعیین شده در قرار داد و همچنین تعداد حواله ها هم فسخ قرارداد نماید. در مصاحبه اخیر با معاون فروش سایپا ایشان نسبت ناروای واسطه به مشتریان متضرر این طرح داده است و همچنین به طور یکطرفه تمامی موارد روشن در قرارداد را فسخ کرده اند.باید از ایشان پرسید اولا زمان پیش فروش این خودروها چرا این شرکت به تعداد نامحدود اجازه خرید به مشتریان داده است؟ ثانیا با چه هدفی نسبت ناروای واسطه به مشتریان داده است؟ و ثالثا کدام ارگان قانونی اجازه فسخ یکطرفه قراردادها را به ایشان داده است؟

taher 3 0 پاسخ 1398/4/1 -20:23

سلام من 22 اسفند تکمیل وجه کردم هنوز ماشینم رو ندادن کسی نیست جواب این ملت رو بده؟

پاک ور 1 0 پاسخ 1398/3/13 -23:15

باسلام قرارشده که حداکثر تاپایان تیرماه همه خودروهای اتوخدمتی سری اول تحویل شود، منظور۹۴ و۹۵ ولی انهاییکه سال۹۶ ثبت نام کردند ممکن به نیمه دوم بخورد تحویل خودرویشان

جواد 6 0 پاسخ 1398/1/27 -22:01

سلام اگه این بار بازی در بیارن برای تحویل ماشین سایپا رو به آتیش میکشم.

1 3 0 پاسخ 1398/1/27 -11:42

واقعن بی شرفن.من همه زندگیم تو این طرح سوخت.

ابراهیم مقنی 1860278523 4 1 پاسخ 1398/1/20 -21:42

تمام اتو خدمتیها ی سایپا کمپین تشکیل دهیم حقمون رو بگیریم آماده باشید صبرمان سرامده فعلا توفان اینترنتی وتویتری راه میاندازیم بگوش باشید ابراهیم مقنی

مریم نوروزی 2 0 پاسخ 1397/12/16 -15:52

بنده تاریخ ۷/۱۱/۹۷ انصراف داده ام هنوز اصل مبلغ رو برام واریز نکرده اند لطفا پاسخ گو باشید

علیرضا 1397/12/19 -00:42

کاش ۲۰روز صبرمیکردی و انصراف نمیدادی الان دارن به قیمت قدیم واسه اتوخدمت دعوتنامه میفرستن....

حکیم 2 0 پاسخ 1397/12/6 -15:37

بخدا قسم بیشتر مردم بدبخت شدن از این طرح اتو خدمت من یکی از انهام... فقط یک ماشین ثبت نام کردم قراربود یک سال ماشین تحویل بدن حالا با گذشته یک سال و هشت ماه هنوز خبری نیست خوب پس مسولان فقط بلدن حواله ماشین بدن بعد که موقع تحویل رسیده میگن برا اتو خدمت ماشین ندارییم ده تا ماشین ثبت نام نکردم فقط همین یه ماشین برا معیشت خانواده والا بلا کاری جز همین که راننده تاکسی هستیم ندارییم حالا مسولان فردا چی میخوان جواب خدارو بدن ولی قسم میخورم همه مسولان خدا رو نمیشناسن حتی میگن خدای نیست استغفرالله

خلاف اتو خدمت 2 0 پاسخ 1397/12/5 -11:19

برج 4سال96 طرح اتوخدمت ثبت نام کردم 8ماه ازتاریخ سررسید گذشته چرا سایپا نامطمئن جوابگو نیست سازمان حمایت خودش رابه کری وکوری زده چرا پاسخگو نیستید اسلام میگوید راستگو ودرستکار باشید اسلام میگوید.............!!!!!!!!

احمد 7 0 پاسخ 1397/11/29 -13:03

اون موقعی که سایپا ماشینش رو دستش مونده بود من اتو خدمت ثبت نام کردم حالا داره از سر باز میکنه

بهنام 15 1 پاسخ 1397/10/23 -15:15

با سلام ما هم همین مشکل رو داریم لطفا پیگیری کنید.

محمد آقازاده 1398/1/21 -09:35

ماهم همین مشکل رو داریم تصمیم گرفتیم وکیل بگیریم و از طریق قانونی اقدام کنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
سازوکار حزبی برای بررسی پرونده اخلاقی مدیران اصلاح طلب نداریم / «نجفی» عضو کارگزاران بود، چرا از انتصاب او حمایت کردند؟ / حاشیه های اخلاقی مدیران، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد
بنیاد مستضعفان؛ سازمانی با بیش از 56 هزار میلیارد درآمد؟ / از شایعه ساخت باشگاه در دبی تا هزینه 100 میلیارد تومانی برای یک ساختمان
آمریکایی‌ها معتقدند ظریف سرشان کلاه گذاشته / ترامپ برای انتخابات به عکس یادگاری با روحانی نیاز دارد / آمریکا در جنگ با ایران پیروز نمی‌شود
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ / معرفی کامل این ارز دیجیتال
در این دوره مردم به سمت حرکات پوپولیستی نخواهد رفت/ به جز مرحوم هاشمی بقیه باور به رییس‌جمهور شدن نداشتند/مردم از دو جناح رویگردانند/ نگاه‌های یک طرفه چالش جریان اصولگرا است