چرا مسئولان سایپا پاسخگوی طرح اتوخدمت نیستند


23 دی 1397 - 14:41
یکی از مخاطبان خبرفوری از شهر تبریز با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان سایپا در تبریز خواهان پیگیری مسئولان شد.

 

یکی از مخاطبان خبر فوری از شهر تبریز نوشته است که ما دو سال پیش از شرکت سایپا با یه طرحی به نام اتوخدمت ماشین ثبت نام کردیم الان که پیگیر شدیم کی بیاییم برای تکمیل وجه میگن دیگه به این طرح ماشین نمیدیم.

بخدا من زندگیم رو هواست لطفا یه نفر جواب ما رو بده.

یکی از مخاطبان خبرفوری از شهر تبریز با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان سایپا در تبریز خواهان پیگیری مسئولان شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

 

یکی از مخاطبان خبر فوری از شهر تبریز نوشته است که ما دو سال پیش از شرکت سایپا با یه طرحی به نام اتوخدمت ماشین ثبت نام کردیم الان که پیگیر شدیم کی بیاییم برای تکمیل وجه میگن دیگه به این طرح ماشین نمیدیم.

بخدا من زندگیم رو هواست لطفا یه نفر جواب ما رو بده.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


63

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جواد 3 0 پاسخ 1398/1/27 -22:01

سلام اگه این بار بازی در بیارن برای تحویل ماشین سایپا رو به آتیش میکشم.

1 1 0 پاسخ 1398/1/27 -11:42

واقعن بی شرفن.من همه زندگیم تو این طرح سوخت.

ابراهیم مقنی 1860278523 2 1 پاسخ 1398/1/20 -21:42

تمام اتو خدمتیها ی سایپا کمپین تشکیل دهیم حقمون رو بگیریم آماده باشید صبرمان سرامده فعلا توفان اینترنتی وتویتری راه میاندازیم بگوش باشید ابراهیم مقنی

مریم نوروزی 2 0 پاسخ 1397/12/16 -15:52

بنده تاریخ ۷/۱۱/۹۷ انصراف داده ام هنوز اصل مبلغ رو برام واریز نکرده اند لطفا پاسخ گو باشید

علیرضا 1397/12/19 -00:42

کاش ۲۰روز صبرمیکردی و انصراف نمیدادی الان دارن به قیمت قدیم واسه اتوخدمت دعوتنامه میفرستن....

حکیم 2 0 پاسخ 1397/12/6 -15:37

بخدا قسم بیشتر مردم بدبخت شدن از این طرح اتو خدمت من یکی از انهام... فقط یک ماشین ثبت نام کردم قراربود یک سال ماشین تحویل بدن حالا با گذشته یک سال و هشت ماه هنوز خبری نیست خوب پس مسولان فقط بلدن حواله ماشین بدن بعد که موقع تحویل رسیده میگن برا اتو خدمت ماشین ندارییم ده تا ماشین ثبت نام نکردم فقط همین یه ماشین برا معیشت خانواده والا بلا کاری جز همین که راننده تاکسی هستیم ندارییم حالا مسولان فردا چی میخوان جواب خدارو بدن ولی قسم میخورم همه مسولان خدا رو نمیشناسن حتی میگن خدای نیست استغفرالله

خلاف اتو خدمت 1 0 پاسخ 1397/12/5 -11:19

برج 4سال96 طرح اتوخدمت ثبت نام کردم 8ماه ازتاریخ سررسید گذشته چرا سایپا نامطمئن جوابگو نیست سازمان حمایت خودش رابه کری وکوری زده چرا پاسخگو نیستید اسلام میگوید راستگو ودرستکار باشید اسلام میگوید.............!!!!!!!!

احمد 5 0 پاسخ 1397/11/29 -13:03

اون موقعی که سایپا ماشینش رو دستش مونده بود من اتو خدمت ثبت نام کردم حالا داره از سر باز میکنه

بهنام 13 1 پاسخ 1397/10/23 -15:15

با سلام ما هم همین مشکل رو داریم لطفا پیگیری کنید.

محمد آقازاده 1398/1/21 -09:35

ماهم همین مشکل رو داریم تصمیم گرفتیم وکیل بگیریم و از طریق قانونی اقدام کنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
تعدد احزاب نشان دهنده روحیه استبداد زدگی است/ مسیح علی‌نژاد زبان گویای جامعه زنان نیست/ لزوم نگرش جنسیتی برای حل آسیب‌های اجتماعی
روایت خبرفوری از زندگی‌هایی که به گل نشستند/ «او» که آمد، انگار آخرالزمان شد
واکنش هادی غفاری به صحبت‌های جنجالی سعید قاسمی/ امثال ایشان خاله خرسه‌هایی هستند که انقلاب را به زیر می‌کشند/ به مردم بگوید زمان جنگ کجا بوده؟
شعارهای دولت در زمینه زنان قابلیت اجرا نداشت/ آقای روحانی در شرایط یاس مفرط کار را بر عهده گرفت/ دولت باور و اعتقاد قلبی به مشارکت زنان نداشت/ انتخاب خانم ابتکار برای حفظ دوز اصلاح‌طلبی کابینه بود
مروی: سال 53 یک حالت عاطفی بین من و آقای رئیسی به وجود آمد/ آقای رئیسی اگر اراده می‌کرد، از راه قانونی می‌توانست خانه آنچنانی داشته باشد اما...
ما حتی به بیت رهبری هم پیامک ارسال کردیم/ کجای قانون پیام دادن را جرم تلقی کرده است؟ / وقتی کارد به استخوان مردم برسد، فعالیت‌هایمان را عمومی می‌کنیم
اروپا در انتخاب بین ایران و آمریکا مردد است/ اینستکس جدی‌ترین اقدام اروپا جهت حمایت از برجام بود/ آیا در سال جاری برجام از بین می‌رود؟