خانم بازیگر آلبوم می‌دهد

کتاب شعر و آلبوم

خانم بازیگر آلبوم می‌دهد

این کتاب به نام "قاصدک سپید" مجموعه اشعار این هنرمند موسیقی، سینما و تلویزیون است که برای اولین‌بار ۱۸ مهر در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی شد.

قاصدک سپید شامل ۸۹ شعر در قالب وزن آزاد است که در اختیار علاقه‌مندان شعر قرار می‌گیرد.

آلبوم این اثر نیز با حضور چند نوازنده سرشناس موسیقی ایران مراحل تولید خود را به پایان رسانده است و قرار است تا پایان سال هم این اثر در بازار توزیع شود.

سپیده خداوردی در دو دهه اخیر، سابقه ایفای نقش در سریال‌هایی همچون از یاد رفته، محکومین، آوای باران، عصر پاییزی و پروانه و همچنین حضور در چندین فیلم‌سینمایی و تله فیلم را داشته است.

دو سریال به نام‌های "مرگ خاموش" و "عروس تاریکی" با بازی سپیده خداوردی هم در نوبت پخش تلویزیون قرار دارد.

این هنرمند تحصیلکرده هنرستان موسیقی بوده و سازهای تخصصی او، کنترباس و تار است. سپیده خداوردی سابقه نوازندگی در تور کنسرت‌های محمدرضا شجریان در کشورهای مختلف، عضویت در ارکستر البرز به رهبری لوریس چکناواریان و مجید انتظامی، نوازندگی در ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی، عضویت در ارکستر ملل به خوانندگی سالار عقیلی و همکاری با ارکستر رودکی به خوانندگی عبدالحسین مختاباد و... را در کارنامه دارد.

همچنین امسال مجموعه شعرخوانی "سپیدار" که اجرای سروده‌های "هوشنگ ابتهاج" با موسیقی "مجید درخشانی" بود با صدای سپیده خداوردی منتشر شد. طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از کتاب "قاصدک سپید" منتشر خواهد شد.

منبع: ایلنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها