سولسشر: دیدار امروز مربی بعدی یونایتد را مشخص نمی‌کند

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تقابل امروز تیمش با تاتنهام، تعیین کننده سرمربی بعدی شیاطین سرخ نخواهد بود.

سولسشر: دیدار امروز مربی بعدی یونایتد را مشخص نمی‌کند

مائوریسیو پوچتینو به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی سولسشر به عنوان مربی دائم در پایان فصل مطرح شده است. هر چند که شیاطین سرخ کار دشواری در این رابطه پیش رو دارند و باید مذاکرات سختی با دنیل لوی انجام دهند ولی همچنان به جذب پوچتینو اصرار دارند. از سوی دیگر، سولسشر با نتایج بسیار خوبی که کسب کرده یکی از کاندیداهای هدایت فصل بعد یونایتد است و حال سرمربی نروژی مدعی شد که تقابل او با پوچتینو تعیین کننده سرمربی بعدی یونایتد نیست.

او گفت:" نه موضوع من و پوچتینو نیستیم. موضوع بازی همیشه بازیکنان داخل زمین هستند نه من و مربی حریف. ما به توپ ضربه نمی‌زنیم، بازیکنان می‌زنند. البته تصمیماتی می‌گیریم که بسته به عملکرد بازیکنان در زمین اجرایی می‌شوند و من مطمئنم که بچه ها برای این بازی آماده هستند."

پیروزی در دیدار امروز، یونایتد را هم امتیاز با آرسنال رده پنجمی خواهد کرد و آنها را به فاصله 6 امتیازی رده چهارم یعنی چلسی خواهد رساند. به علاوه سولسشر با کسب 6 پیروزی در 6 بازی اولش روی نیمکت یونایتد، رکورد سر مت بازبی را شکسته و در تاریخ شیاطین سرخ ماندگار می‌شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها