به مناسبت زادروز محمد علیزاده: قطعه شاد «همینه که هست»

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد.وی در حال حاضر در تهران زندگی می کند.

به مناسبت زادروز محمد علیزاده: قطعه شاد «همینه که هست»

وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود و یک خانواده سنتی که آنرا بزرگترین افتخار خود میداند بزرگ شد، یک خواهر دارد و میگوید خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است.

محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. از پانزده سالگی یادگیری موسیقی اصیل ایران را شروع کرد ، قبلش هم دستگاههای قرآن را یاد گرفت . آقای دکتر جوانمرد که مربی قرآن او بودند تمام دستگاههای قرآن را به او یاد دادند . بعد از مدتی مشاهده کرد که موسیقی سنتی را خیلی دوست دارد به همین دلیل "ردیف" هم آموخت.

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال 1387 منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سوپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم های موسیقی سال کشور به شمار می رفت.

محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از آمین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما 2 از حمید عسکری جزو این همکاری ها بوده است.

منبع: خبر فوری

1981

حجم ویدیو: 3.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها