ماجرای گروه پسران بد چه بود؟ / قوانین وفاداری دلیل پس گرفتن شکایت دختر سیرجانی

سعید شهابی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیرجان در مصاحبه ای به بررسی دلیل رفتار دختر نوجوان بعد از دستگیرشدن عامل این شکنجه در پس گرفتن شکایت خود پرداخته است.

ماجرای گروه پسران بد چه بود؟ / قوانین وفاداری دلیل پس گرفتن شکایت دختر سیرجانی

وی در این مصاحبه بیان کرده است که از مدتها پیش امیر و دوستانش را می شناخته است .
شهابی در ادمه در مورد ماجرای گروه badboys که این دختر و پسر از اعضای آن بودند میگوید: این گروه از همان زمان دانش‌آموزی امیر و دوستانش راه‌اندازی شد. ابتدا چند پسر دبیرستانی بودند که با هم بیرون می‌رفتند. آنها تصمیم گرفتند برای این گروه نام بگذارند که در نتیجه نامش را گذاشتند پسرهای بد. بعد از آن کم‌کم این گروه معروف و تعدادش بیشتر شد، تا این‌که دخترها را هم در این گروه اضافه کردند و همگی با هم یک اکیپ شدند که همه جا با هم می‌رفتند؛ مسافرت‌های دسته‌جمعی و مهمونی‌های مختلف. این دختر هم در این گروه بود که با امیر و دوستانش آشنا شد. گروهشان یک سالی می‌شود که از هم پاشیده است، البته افراد آن الان به چند گروه تقسیم ‌شده‌اند و هر گروه برای خودش برنامه‌هایی دارد.

شهابی در پاسخ به دلیل پس گرفتن شکایت دختر نوجوان بیان میکند که فکر می‌کند به خاطر قوانین گروهشان است. آنها خیلی‌ سال است که با هم رفاقت دارند. وقتی عضو گروه شدند، گویا با هم پیمان‌هایی بسته بودند که هیچگاه خیانت نکنند که البته زیاد به آن هم عمل نمی‌شد. شاید به همین علت است که این دختر شکایت نکرد و حتی از امیر دفاع کرد، چون اگر شکایت می‌کرد، از سوی دیگر اعضای این گروه طرد می‌شد و دوستانش را از دست می‌داد.

منبع: شهروند

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Mohammad ahwazi
    0

    چه مزخرف!!مگه اون دختر خانواده کسو کار نداره بعد یزور میگین باند یکی ندونه میگه مافیاست

  • مادر
    0

    اگر این گروه واقعیت داشته باشه همه ما را بازی دادن و به خواسته خود رسیدن و در واقع گروهشون را معروف و معرفی و تبلیغ کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها