منچستر یونایتد به دنبال ستاره سابق لیورپول

کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا که با 142 میلیون یورو از لیورپول راهی بارسلونا شد، روزهای خوبی را در این تیم پشت سر نمی گذارد.

منچستر یونایتد به دنبال ستاره سابق لیورپول

فیلیپ کوتینیو که روزهای درخشان خود در لیورپول را نتوانسته در کاتالونیا و بارسلونا تکرار کند، اکنون مد نظر منچستر یونایتد قرار گرفته است.


به نظر می رسد کوتینیو همچنان زیر فشار رقم بزرگ انتقالش به بارسلونا قرار دارد. ارنستو والورده به این وینگر برزیلی هشدار داده است تا برای بدست آوردن جایگاه اصلی خود در ترکیب بارسلونا باید بجنگد اما شرایط این بازیکن باعث شده تا یونایتد برای به خدمت گرفتن او تلاش کند.


به گزارش مارکا، کوتینیو از سطح واقعی خود فاصله بسیاری گرفته است و این باعث شده تا ویدال و آرتور در هفته های اخیر فرصت حضور بیشتری پیدا کنند.


هر 25 بازی که کوتینیو برای بارسلونا انجام می دهد 4.4 میلیون پوند باید به لیورپول پرداخت کنند. همچنین اگر کوتینیو جزوی از تیم باشد و بارسلونا موفق به کسب حضور در لیگ قهرمانان اروپا شود باید مبلغ مشابه دیگری نیز به لیورپول پرداخت شود و در نهایت اگر بارسلونا با حضور کوتینو موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شود باز هم مبلغ 4.4 میلیون پوند باید به لیورپول پرداخت شود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها