سالن ژیمناستیک در مشهد با حضور وزیر ورزش بهره برداری شد

سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد شنبه شب طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

سالن ژیمناستیک در مشهد با حضور وزیر ورزش بهره برداری شد

به گزارش مشهد فوری ، مسعود سلطانی فر در حاشیه بهره برداری از این سالن به خبرنگاران گفت: مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیازمند فضاهای ورزشی مناسب، باشکوه و آبرومند است.
وی افزود: در گفت و گو با استاندار خراسان رضوی قرار بر این شد که پروژه های ورزشی نیمه تمام 10 سال به بالا را تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
وی اظهار داشت: برای ساخت سالن سرپوشیده و 6 هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد هم مصوبات لازم گرفته و مشکلات آن حل شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز و در کمتر از 2 سال به پایان خواهد رسید.
سلطانی فر با اشاره به بهره‌ برداری از استادیوم ورزشی پنج هزار نفری تربت حیدریه نیز گفت: تا پایان سال جاری چهار استادیوم ورزشی دیگر در شهرهای مختلف کشور به بهره برداری می رسد.

* سالن 70 میلیارد ریالی
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: ساخت سالن ژیمناستیک ثامن الائمه (ع) با زیربنای 4800 متر مربع در سال 1390 آغاز شد و با هزینه حدود 70 میلیارد ریال و گنجایش 700 نفر تماشاگر امشب به بهره برداری رسید.
فرزاد فتاحی افزود: این پروژه ورزشی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخته شده است.
همچنین در حاشیه بهره برداری از این سالن ژیمناستیک، تفاهم نامه ای بین وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان رضوی برای ساخت یکصد زمین چمن مصنوعی فوتبال در نقاط شهری، روستایی محروم استان به امضا رسید.
بر این اساس 50 زمین چمن در سال 98 و باقی آن تا پایان سال مالی 99 آماده بهره برداری می شود.
وزیر ورزش و جوانان به منظور بازدید و بهره برداری از چند طرح ورزشی در سفر یک روزه دیشب وارد مشهد شد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها