عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می‌شود.

عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود

محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مراسم روز پرستار، اظهار کرد: مشکلات پرستاران را شناسایی کرده‌ایم و در این زمینه نیاز به توجه بیشتری داریم. چرا که همه مشکلات آ‌نها از جنس خاصی نیست.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم کمیته‌هایی تشکیل دهیم و به اتفاق نماینده پرستاران راهکار‌هایی را برای حل مشکلاتشان پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در حال حاضر تامین اجتماعی امکان جذب پرستار دارد، گفت: اخیرا شنیده‌ام که ۱۹ هزار پرستار در سال آینده در وزارت بهداشت استخدام می‌شوند و اگر با بررسی‌های صورت گرفته ما نیز اگر به این نتیجه برسیم قطعا در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

زدا در پاسخ به پرسشی مبنی بر توزیع بسته‌های حمایتی بیان داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص اقدام خواهند کرد و سازمان تامین اجتماعی اجرا کننده است. هر آنچه که مصوب به ما ابلاغ کنند اجرا واهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا ناباروری تحت پوشش بیمه نیست، گفت: تامین اجتماعی تابع شورای عالی بیمه است و ما مجری آن هستیم و تاکنون در تامین اجتماعی تصمیم جدیدی برای تحت پوشش قرار گرفتن نازایی نداشته‌ایم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره حل مشکلات پرستاران نیز اضافه کرد: در حال حاضر ما ۱۵ هزار پرستار و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تخت داریم و باید در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می‌شود.

زدا درباره دومین مرحله بسته‌های حمایتی اظهار کرد: در حال حاضر دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی بسته‌های حمایتی را دریافت کردند و افرادی که هنوز نسبت به دریافت آن موفق نشدند با شماره ۱۴۲۰ می‌توانند تماس بگیرند که تاکنون ۱۳۰ هزار نفر تماس گرفتند و به واحد‌های اجرایی معرفی شدند تا بلافاصله در صورت تایید به حساب‌شان واریز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ابری
    0

    راستی کی میدونه حکومت کشورهای اسکاندیناوی مثلا دانمارک نروژ سوءد سوءیس وووو مثل ما اسلامیه وهمیشه از عدالت پیشوای شیعه ما حضرت علی ع صحبت میکنند وبه مردمشان سبد حمایتی میدن به خاطر همینه که کشورهایشان از نظر رفاه امنیت ءسایش اقتصاد درستکاری مردم ومسولانشان چندین ساله در صدر کشورهای دنیا هستند ولی ما همیشه از جهنم و بهشت ودرستکاری ووووسخن میشنویم ولی این گروه خاص هستند که به واسطه فامیل بودن باهم دست به غارت مملکتمان زدن و وقتی از سوی مردم بیچاره مورد نقد قرار میگیرند از سوی بزرگان نصیحت میشوند که مواضب باشین در دامن دشمنان کشود نیفتید ما مردم ماندیم که چه کسی دشمن کشورمان هستند خارجیها یا داخلیها البته شواهد یه چیز دیگه میگه چون مردم عادی وقتی مریضی سختی میگیرند باید دست به دامن معنویات بشن به خاط گرانی درمان واگر فوت کردن چیزی نشده چون آن دنیا بهتر از این دنیاست وبهشت درانظارشانه ولی بعضیها برای درمانشان ودیر به بهشت رفتن دست به دامن امکانات کافرها میروند از مردم عادی هم برای سلامتیشان درخواست دعا میکنند تا دیرتر به بهشت بروند ولی در کشورهای رتبه بالای جهان رفته گوربا رءیس جمهورش تفاوت نمیکند واین باعث میشه آن رفته گر به بزرگش نگاه کند و درست باشداین باعث میشه کشورشان در همه چیز در صدر باشد

    نظرات شما -
    • شهناز برادران
      0

      من در عجبم که آیا مستمری بگیرها جز کدوم دسته حساب میشن من یک خانم هستم که مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم وحقوق من زیر ۲ملیون هست کجا باید رجوع کنم که بتونم زندگیمو بگذر ونم

  • ارسلان دولتخواه
    0

    باسلام وادب واحترام باستحضار میرساند فرزند بازنشسته وفارغ التحصیل قبلا تحت تکفل پدرم بودم تاکنون موفق به اشتغال نشده ام و فقط مدت شش ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم وشامل بیمه بیکاری نشد ه ام .دفترچه بیمه درمانی ایرانیان دارم درمورد بسته حمایتی چه کار باید بکنم ؟ ضمنا مدت حدود 4 سال است بیکارم با مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک سیالات مدتی کارگری هم کرده ام شماره موبایل 09177921263 کدملی 2460101112

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها