حاج‌صفی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

بازیکن تیم‌ملی پس از بازی با ویتنام از عملکرد ایران ابراز رضایت کرد.

حاج‌صفی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

ایران در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ویتنام را شکست دهد و با ۶ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. احسان حاج‌صفی پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر دومین‌ بازی‌مان را در این تورنمنت با برد پشت سر گذاشتیم. ویتنام نسبت به یمن تیم بهتری بود و در برخی دقایق ما را اذیت کرد. خوشحالیم که دومین بازی‌مان را هم با برد پشت سر گذاشتیم و به مرحله بعد صعود کردیم تا برای دیدار با عراق آماده شویم. ان‌شاءالله در این دو سه روز عراق را آنالیز می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

او افزود: نمی‌شد پیش‌بینی کرد که چند گل می‌زنیم. ما در این دیدار کمی بی‌دقت بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مهم سه امتیاز بود که بگیریم و بازی به بازی بهتر شویم و خودمان را برای مرحله حذفی آماده کنیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره کلین‌شیت ایران در دو بازی نخست جام ملت‌ها گفت: ما روی ساختار دفاعی‌مان خیلی کار کردیم و هدفمان این است که اول گل نخوریم و بعدا به گل برسیم. خدا را شکر در این دو بازی به این هدف رسیدیم و در بازی‌های دیگر این موضوع را تکرار می‌کنیم.

حاج‌صفی در پایان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دومین فینال از هفت فینال را پشت سر گذاشتیم. الان تمرکزمان روی بازی با عراق است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها