علی کفاشیان:

یادم رفت از کی‌روش درباره کلمبیا بپرسم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پیشنهاد کلمبیایی‌ها به کی‌روش گفت: من هم در سایت‌ها دیدم و امروز هم یادم رفت.

یادم رفت از کی‌روش درباره کلمبیا بپرسم

علی کفاشیان بعد از پیروزی دو گله ایران مقابل ویتنام گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان حساب شده کار کردند اما "تا سه نشه بازی نشه!" ما باید بازی سوم را هم ببریم و با همین اقتدار به برتری برسیم. عراق نیز همیشه برای ایران دردسرساز بوده و ما خاطرات خوبی از این تیم نداریم. اگر این بازی را خوب ببریم، نباید تا نیمه نهایی نگرانی داشته باشیم.
او افزود: عراق مقابل ویتنام مساوی کرده بود و در آخرین لحظات گل برتری را زد. به اعتقادم بازیکنان با غیرت و خوبی در تیم عراق هستند و باید مواظب آن‌ها باشیم. قطعا سبک بازی ما در بازی با عراق باید با بازی‌های دیگر فرق کند؛ البته این تخصص آقای کی‌روش است. به نظرم او تا الان، مربی‌گری تیم ملی را به خوبی انجام داده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اعتراض کی‌روش به کارت زردهایی که داور بازی امروز به ملی‌پوشان ایران داد، اظهار کرد: کی‌روش به رختکن تیم ملی هم اعتراض داشت و از این که اتاق کوچکی به ما داده بودند، ناراحت بود. خود من هم چند بار به AFC گوشزد کردم. در حالی که یک اتاق خالی موجود بود اما نمی‌دانم چه لجبازی‌ای است که آن اتاق را ندادند. داور هم کارت‌های بی‌موردی نشان داد که حق بازیکنانمان نبود.
کفاشیان همچنین در پاسخ به این پرسش که برنامه‌های تیم ملی در دوبی برای بازی با عراق چیست، گفت: اگر این سوال را من پاسخ دهم، پس کی‌روش چه بگوید؟ این سوال را باید ایشان جواب دهد.
او درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌های خارجی درباره قرارداد کی‌روش با کلمبیا عنوان کرد: من هم در سایت‌ها دیدم و امروز هم یادم رفت که از او بپرسم. البته الان هم وقتش نیست که این موضوع را مطرح کنیم. او مربی حرفه‌ای است و از قبل هم این حرف‌ها بوده است. من مطمئنم کی‌روش از آنجایی که مربی حرفه‌ای است، قبل از اتمام مسابقات، تصمیم نمی‌گیرد و اگر هم بگیرد، آن را اعلام نمی‌کند.
کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون به دنبال تمدید قرارداد با کی‌روش است یا نه، بیان کرد: بستگی دارد که ما بعد از اتمام جام ملت‌ها چه تفاهمی با او کنیم. غیر ممکن نیست. به هر حال اراده تمدید نیز وجود دارد. او هشت سال در ایران کار کرده و حداقلش این است که اگر بیاید، صعود به جام جهانی بعد هم تضمین می‌شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها