با لمس تلفن همراه راز‌هایی از شخصیت خود را بشناسید + تست روانشناسی

هر کدام از ما عادت‌های شخصی داریم که می‌توان گفت منحصر به فرد است و می‌تواند زوایایی پنهان از شخصیت ما را آشکار کند.

با لمس تلفن همراه راز‌هایی از شخصیت خود را بشناسید + تست روانشناسی

بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید با روش‌هایی مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که یکی از آنها تست روانشناسی است. مسلما می‌دانید که از روی برخی خصوصیات فیزیکی افراد می‌توان شخصیت آن‌ها را تا حدی شناسایی کرد، زبان بدن در فاش کردن شخصیت آدم‌ها نقش کلیدی بازی می‌کند، در این بخش نیم نگاهی به لمس گوشی داریم، دست‌تان را قبل از آنکه مطالب مربوطه را بخوانید روی تلفن همراه‌تان بکشید.

هنگام لمس گوشی، انگشتتان را بیشتر به کدام سمت می‌کشید؟

۱- راست

۲- چپ

3- بالا

۴- پایین

۵- دوانگشتی

تفسیر تست روانشناسی لمس تلفن همراه

کشیدن انگشت روی صفحه از سمت راست: کشیدن انگشت به سمت راست بیانگر احساس قدرت است. شما شخصی خلاق و اجتماعی هستید. در برابر انتخاب خود فکر می‌کنید و می‌دانید هر چیزی بر زندگی شما بازتاب دارد. کشیدن انگشت روی صفحه به سمت پایین: شما شخصی معتدل، لایق و باهوش هستید، به موفقیت‌های شغلی و شخصی تمایل دارید، خلاق و بلند پرواز هستید و برای رسیدن به موفقیت گام‌های بلند برمی‌دارید.

کشیدن انگشت روی صفحه از سمت چپ: شما در تجارت موفق خواهید بود زیرا فردی کاری، لایق و پرطاقت هستید. کشیدن انگشت روی صفحه به سمت بالا: شما شخصی مثبت‌اندیش هستید و نمی‌توانید ناراحتی دیگران را ببینید. تمام انرژی خود را برای برطرف کردن نیاز دیگران گذاشته و به آنچه فکر می‌کنید می‌رسید. همیشه در عرصه حاضر هستید.

استفاده از هر دو انگشت در یک زمان: برای شما اتمام هر کاری مهم است. شما همیشه در مورد توانایی و زمان غلو می‌کنید، خود را مسئول می‌دانید و به همین دلیل همیشه زیر فشار و مشغول هستید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها