فضای مجازی؛ شکارگاه دزدیدن جهنمی‌ها

آیت الله حائری شیرازی رحمت الله علیه می‌گوید:فضای مجازی برای جدا کردن والدین از فرزندان ساخته شده است.

فضای مجازی؛ شکارگاه دزدیدن جهنمی‌ها

در این فضا دیگر نسبت‎های فامیلی معنا ندارند، و فرزندان همان چیزی هستند که می‎خوانند و می‎شنوند. هیچ بلایی نیست، مگر آنکه خداوند در آن نعمتی قرار داده است که بر آن بلا احاطه دارد. موانع و رنج کشیدن‎ها در فضای مجازی، زمینه‌ای برای بالغ شدن در فضای مجازی است؛ همین رنج کشیدن‎هاست که سبب می‎شود شما به قدرت این عرصه پی‎ ببرید.


فضای مجازی، فضای تربیتی شماست؛ فضای مجازی که بهترین فضا برای گفت‎و‎گوست، فاصله مکانی میان افراد را از بین برده و عالم بزرگ را برای انسان کوچک کرده است تا انسان را بزرگ کند. همان‌طور که در فضای مجازی می‎توان بدترین ضربه‎ها را زد، می‎توان بهترین خدمت‎ها را نیز انجام داد؛ این فضا هم می‎تواند بچه‎های ما را به جهنم ببرد و هم ما می‎توانیم به کمک آن، بچه‎ها را به بهشت ببریم.


فضای مجازی تا زمانی که آن را نمی‎شناسید، تهدید است و هرگاه آن را شناختید به فرصت تبدیل می‎شود. ابتدا که در دریای فضای مجازی می‎افتید، رنج‎آور است؛ اما آن‌گاه‌که شنا کردن در آن را آموختید به جولانگاه شما تبدیل خواهد شد.


فضای مجازی بهترین فضا برای گفت‎و‎گوست. نگذاریم در فضای مجازی مردم را به جهنم ببرند! ما می‎توانیم مردم را به بهشت ببریم، و فضای مجازی در آینده شکارگاه شماست تا چند جهنمی را بدزدید و به بهشت بکشانید.

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها