نجات ۹ نفر از پای چوبه دار از ابتدای امسال

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت:از ابتدای امسال ۹ نفر محکوم به اعدام با جلب رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافتند و هنوز پنج نفر دیگر از این افراد در زندان به سر می برند.

نجات ۹ نفر از پای چوبه دار از ابتدای امسال

به گزارش مشهد فوری ، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور گفت:از ابتدای امسال ۹ نفر محکوم به اعدام با جلب رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافتند و هنوز پنج نفر دیگر از این افراد در زندان به سر می برند و در سال ۹۶ نیز ۱۱ نفر از مجازات اعدام رهایی یافتند.

احمد همت آبادی در نشست خبری‌ مسئولان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیشابور گفت: از تیر ماه ۸۷ تا پایان سال ۹۶ تعداد ۸۸۷ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد توسط این انجمن از زندان آزاد شده اند و این آمار از ابتدای امسال ۳۱ نفر بوده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد زندانیان مهریه با توجه به افزایش قیمت سکه افزود: با دستورالعمل جدید قوه قضاییه و همکاری نهادها در آبان ماه امسال ۵۳ زندانی مهریه از زندان آزاد شده اند.

همت آبادی بیان کرد: ۸۸۳ خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن قرار دارند که ماهیانه ۵۰۰ هزار ریال مستمری می‌گیرند و انواع خدمات فرهنگی و بسته های غذایی دریافت می‌کنند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها