ماجرای توقیف 2 آمبولانس در اهواز چه بود؟

پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، ۲ دستگاه آمبولانس را که بدون پلاک با سرعت غیر مجاز در سطح شهر تردد کرده و موجب وحشت شهروندان شده بودند را متوقف کرد.

ماجرای توقیف 2 آمبولانس در اهواز چه بود؟

در پی انتشار خبری مبنی بر توقیف 2 دستگاه خودرو آمبولانس و بازداشت کادر اورژانس توسط پلیس راهور، به آگاهی می رساند: ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ( ۲۰ دی ماه) ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز حین گشت زنی در بلوار چمران‌ یک دستگاه آمبولانس راکه بدون پلاک و علائم و با سرعت غیر مجاز از چراغ قرمز تقاطع ۱۳ و تقاطع ۹ کیانپارس و تقاطع دوم عبور کرد (مسیر شمال به جنوب بلوار چمران‌ به سمت استانداری و فرمانداری) مشاهده می‌کنند.

پلیس امبولانس را که باعث رعب‌ و وحشت‌ شهروندان شده بود، در حوالی استانداری خوزستان متوقف کرد.

در ادامه ماموران پلیس که متوجه وجود نوزاد بدحال در آمبولانس شده بودند بلافاصله آمبولانس را رها کرده و تا بیمارستان علامه کرمی، آن را مشایعت کردند.

پس از رسیدن به مقصد، متاسفانه راننده آمبولانس با ماموران درگیر شد که در این رابطه آمبولانس به دلیل نداشتن پلاک و نداشتن گواهینامه راننده راهی پارکینگ شد که متعاقب آن با تعهد دانشگاه علوم پزشکی رفع توقیف می شود.

این گزارش حاکی است، روز چهارشنبه (۱۹ بهمن ماه) نیز گشت خودروی پلیس راهور اهواز با مشاهده یک دستگاه آمبولانس بدون بیمار که ‌فاقد پلاک بوده و به صورت ممنوعه روی پل چهارم بسیار خطرناک خلاف جهت وسایل نقلیه به سمت سه راه آزادگان در حرکت بود، تذکر ایست دادند اما راننده بدون توجه و تذکر به فرمان پلیس با سرعت بسیار بالا به سمت میدان شهدا در حال حرکت بود که توسط پلیس متوقف شد

منبع: ایران آنلاین

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    حق با پلیس است امبولانس باید رعایت قانون کند علوم پزشکی اهواز مقصر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها