تصاویری از آیپد مینی ۵ در فضای مجازی منتشر شد

تصاویر جدید منتشر شده از آیپد مینی ۵ نشان می‌دهد که نباید انتظار تغییرات زیادی در ظاهر این تبلت داشت.

تصاویری از آیپد مینی ۵ در فضای مجازی منتشر شد

گزارش‌های تازه منتشر شده از کشور چین خبر می‌دهند که شرکت اپل به تازگی تولید انبوه تبلت‌های جدید خود، آیپد مینی ۵ را آغاز کرده است. این شرکت در سال ۲۰۱۸ آیپد ۹.۷ را تولید کرده و به نظر می‌رسد طراحی آیپد مینی جدید اپل هم با لبه‌های گرد و پنجره آنتن در بالای تبلت، شبیه به هم باشند. کناره‌های تبلت‌ها بسیار مهم هستند چراکه اپل برای آیپد پرو‌های جدید خود کناره‌های مستطیلی را در نظر گرفته تا قلم اپل به راحتی با مغناطیس به کنار آن بچسبد. به نظر می‌رسد که پشتیبانی از قلم هوشمند اپل در آیپد مینی‌های جدید چندان عاقلانه به نظر نرسد ولی احتمال دارد اپل طراحی سری جدید تبلت‌های خود را یکی کند.

به نظر می‌رسد اپل روی آیپد مینی ۵ از یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا استفاده کرده باشد؛ چیزی که از آن روی تبلت ۹.۷ اینچی رونمایی شده در مارس سال ۲۰۱۸ مورد استفاده قرار نگرفته بود. همچنین به تازگی، اخبار‌ جعلی زیادی درباره آیپد مینی ۵ منتشر شده بود اما به هر حال، مشخص شده که یک پورت USB-C رو پایین این دستگاه در کنار دو اسپیکر در نظر گرفته شده است.

سومین تصویری که از این تبلت در فضای مجازی منتشر شده، داخل این دستگاه هوشمند را نشان می‌دهد اما متأسفانه چیپست‌های به کار رفته در داخل این تبلت لیبل‌گذاری نشده‌اند و ما نمی‌توانیم مشخصات کامل این دستگاه را بفهمیم. اینگونه که مشخص است، هیچگونه سنسور تشخیص چهره‌ای برای تشخیص چهره یا اثر انگشت در این تبلت به کار گرفته نشده است. در همین حال چندین مورد از اجزای داخلی هم در این تصاویر دیده نمی‌شوند که باتری هم یکی از آن‌ها است.

گفتنی است، شرکت اپل از سال ۲۰۱۵، خط تولید آیپد مینی‌های خود را ارتقا نداده اما حالا که بزرگترین آیفون دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است، انتظار می‌رود آیپد‌های این شرکت هم ارتقای چشمگیری داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها