پوچتینو: به خاطر گل سولسشر فریاد زدم!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام، از رویارویی و خاطراتش از اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد سخن گفته است.

پوچتینو: به خاطر گل سولسشر فریاد زدم!

تاتنهام این هفته در شرایطی میزبان یونایتد خواهد بود که مدت هاست شایعاتی مبنی بر تمایل شیاطین سرخ به استخدام پوچتینو وجود دارد اما این سرمربی موفق و آرژانتینی تاکید کرد نباید به این اخبار توجه کرد و تمام تمرکز اسپرز، کسب پیروزی است.

رویارویی با سولسشر: "خاطرات خوبی از سولسشر دارم و زمانیکه او در فینال سال 1999 در اوقات تلف شده دروازه بایرن مونیخ را باز کرد، من به همراه مربی دروازه بان هایم آنجا بودیم و گرچه ما هیچکدام طرفدار تیمی نبودیم، اما بعد از زدن گل سولسشر فریاد کشیدیم. حالا ما باید به عنوان سرمربی در استادیوم ومبلی به مصاف یکدیگر برویم اما من در گذشته به خاطر گلزنی سولسشر فریاد زدم.

قطعا یونایتد برای پیروز شدن به مصاف ما می آید اما انگیزه ما نیز کسب پیروزی است و باید کار خود را به بهترین نحو انجام دهیم زیرا در تاتنهام همه عاشق کسب پیروزی بوده و از باختن متنفر هستند. ما تیمی مبارزه طلب هستیم و تنها به پیروزی فکر می کنیم."

شایعات هدایت یونایتد برای فصل بعد: "شایعات همیشه وجود دارد و وقتی شما سرمربیی تیمی هستید نباید روی این مسائل تمرکز کنید و مهم ترین انگیزه شما باید وظیفه پیش رویتان باشد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها