پرداخت صحیح زکات هیچ مستضعفی در جامعه باقی نمی‌گذارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان رتبه سوم زکات در کشور را در اختیار دارد گفت: اگر پرداخت زکات به درستی صورت گیر هیچ فقیر و مستضعفی را نمی‌توان در جامعه یافت.

پرداخت صحیح زکات هیچ مستضعفی در جامعه باقی نمی‌گذارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: اتحاد مسئولان و مردم برای مقابله با مشکلات و برطرف کردن مسائل معیشتی و اقتصادی مهم غیرقابل انکار است که جزو مهم‌ترین مطالبات رهبری است.

وی با بیان این که نادانی برخی از افراد سبب اعمال تحریم‌ها شده است خاطر نشان کرد: سخنان دولتمردان غربی به ویژه آمریکایی‌ها از زبان برخی مسئولان داخلی بازگو می‌شود که جای بسی تأسف دارد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: اسناد جاسوسی آمریکا باید در مدارس بازگو شود تا موضوع بیشتر از پیش برای جوانان و نوجوانان آشکار شود تا برخی از نمایندگان نتوانند دلیل تحریم‌ها را در اشغال سفارت آمریکا برشمارند.

وی یادآور شد: برخی از مسئولان محور اقدامات خود را سخنان شیاطین قرار داده‌اند و این موضوعات را در رفتارهای شیطانی خود نشان می‌دهند و در عمل نیز به آن واقف هستند.

امام‌جمعه سمنان: دلار و سکه ارزان شد اما بازار تکان نخورد؛ مسئولان به معیشت مردم رسیدگی کنند انتقاد صریح نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از وضعیت معیشتی مردم امام جمعه مشهد: اگر اقتصاد و معیشت مردم بهبود یابد بسیاری از مشکل‌ها حل خواهد شد

قریشی تاکید کرد: افرادی که در حوزه اقتصاد اختلال ایجاد کرده و زندگی مظلومان و مستضعفان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کردند باید در قیامت پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی رتبه سوم زکات در کشور را در اختیار دارد ابراز کرد: آذربایجان غربی سهم 5 درصدی کشور را در اختیار دارد و اگر پرداخت زکات به درستی صورت گیر هیچ فقیر و مستضعفی را نمی‌توان در جامعه یافت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها