مسئولان رسیدگی به مردم را مهمترین وظیفه خود قرار دهند

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم گفت: مسئولان باید مطابق فرمایشات رهبری رسیدگی به مردم به ویژه قشر مستضعف را مهمترین وظیفه خود قرار دهند.

مسئولان رسیدگی به مردم را مهمترین وظیفه خود قرار دهند

آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) الگوی زنان عالم در صلابت و عفاف بودند و لازم است خواهران با الگوگیری از این اسوه صبر و مقاومت راه سعادت زندگی خود را به پیش گیرند.

وی ضمن اشاره به ۱۷ دی سالروز صدور فرمان کشف حجاب توسط رضا شاه افزود: این فرمان با مخالفت علما، مراجع تقلید و مردم مسلمان مواجه شد و عده زیادی در تحصن مردم مشهد واقع در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند.

امام جمعه کاشان ابراز داشت: فلسفه خطبه های نماز جمعه تذکر و یادآوری گذشته و عبرت گیری از آنها است و بر همین اساس سعی می شود تا گذشته ایران برای جوامع امروزی مرور و یادآوری شود.

نمازی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم قم با ایشان که به مناسبت سالگرد قیام مردمو علمای این شهر در روز ۱۹ دیماه سال ۵۶ انجام گرفت، افزود: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار مهمترین وظیفه دولت مردان را رسیدگی به مردم مخصوصا قشر مستضعف دانستند و بر همین اساس مسئولان فرامین مقام معظم رهبری در این خصوص را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به ضعف محاسباتی دستگاه آمریکا ابراز داشت: همانطور که صدام فتح سه روزه تهران در سر می پروراند یکی از مقامات آمریکا از برپای جشن ۲۰۱۹ در ایران سخن به میان آورده است که خیالی واهی بیش نیست و نظام جمهوری اسلامی با گذشت قریب به چهل سال از عمر خود هر ساله قدرتمندتر و تنومندتر از سال قبل به راه خود ادامه می دهد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها