پیگیری اختصاص بیمه درمان اعتیاد/رایزنی با سازمان برنامه و بودجه

معاون سازمان بهزیستی، از پیگیری اختصاص اعتبار بیمه درمان اعتیاد معتادان خبر داد.

پیگیری اختصاص بیمه درمان اعتیاد/رایزنی با سازمان برنامه و بودجه

فرید براتی سده، با اشاره به اینکه پیگیری ها برای اختصاص اعتبار بیمه درمان اعتیاد معتادان در حال انجام است، گفت: در این زمینه با سازمان برنامه و بودجه رایزنی هایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هزینه درمان معتادان بسیار زیاد است ؛ گفت: در این زمینه هر ساله یارانه ای از سوی بهزیستی به مراکز درمانی و کمپ های ترک اعتیاد پرداخت شود که این موضوع نیاز به اعتبارات ویژه ای دارد.

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه سایر دستگاه ها و سازمان ها مانند ستاد مبارزه با موادمخدر باید به وظایف و در حوزه درمان اعتیاد معتادان عمل کنند گفت: هر یک از این دستگاه ها اعتباراتی را در اختیار دارند که امیدواریم با هماهنگی و همکاری آنها این اعتبارات به صورت متمرکز در فرآیند درمان معتادان هزینه شود.

وی از نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون های تخصصی خواست نگاه ویژه ای را به فرآیند درمان معتادان و همچنین ارائه تسهیلات ویژه برای آنها داشته باشند.

براتی ضمن اظهار امیدواری از اینکه بیمه درمان معتادان هرچه زودتر عملیاتی شود گفت: در این زمینه متولی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و سازمان بیمه سلامت است که امیدواریم امسال بیمه درمان معتادان عملیاتی شود.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها