افتتاح نمایشی بیمارستان«مادر» مشهد/تعطیلی یک روز پس از آغازبه کار

بیمارستان مادر مشهد که سوم آذر امسال توسط وزیر وقت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مشهد افتتاح شده بود، با گذشت ۴۸ روز هنوز بیماری پذیرش نکرده است.

افتتاح نمایشی بیمارستان«مادر» مشهد/تعطیلی یک روز پس از آغازبه کار

سوم آذر ماه امسال بیمارستان تخصصی زنان «مادر» توسط وزیر بهداشت و درمان به صورت رسمی افتتاح شد و قرار بود این مجموعه درمانی که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است، به متقاضیان خدمات لازم را ارائه دهد.

اما در واقع این بیمارستان تنها به صورت نمایشی افتتاح شد و پس از ترک وزیر بهداشت و هیئت همراه درب بیمارستان بسته شده و پذیرش بیماران نیز صورت نگرفت. حالا با گذشته بیش از ۴۸ روز از زمان افتتاح رسمی، صحبت های متفاوتی از آغاز به کار این بیمارستان شنیده می شود و وعده های جدیدی نیز در این خصوص داده شده است.

افتتاح بیمارستانی که به گفته رئیس آن به صورت سهام پروژه بامشارکت ۱۷۰ سهام دار و با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان انجام و برای افتتاح آن بالاترین مقام رسمی بهداشت و درمان کشور نیز حاضر شده به بیماری«افتتاح نمایشی» مبتلا شده و بدبینی مردم را نیز نسبت به افتتاح پروژه ها به دنبال داشته است.

اینگونه افتتاح های نمایشی در مشهد سابقه چندین ساله دارد و دیگر بیمارستان نیز پیش از تجهیز کامل همه بخش ها توسط مسئولان بلندپایه افتتاح شده بود.

افتتاح نمایشی بیمارستان«مادر» مشهد/تعطیلی یک روز پس از آغازبه کار

تنها یک روز کار کردیم

در همین رابطه یکی از کارکنان بیمارستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قرار بود ما در بیمارستان تازه احداث شده«مادر» مشهد مشغول فعالیت شویم و روز افتتاحیه که با حضور وزیر بهداشت همراه بود نیز در محل کار خود حاضر شدیم.

وی افزود: اما پس از افتتاح رسمی به ما اعلام کردند فعلا این بیمارستان پذیرش بیمار نخواهد داشت و پس از شروع به کار مجددا از شما دعوت به همکاری خواهیم کرد.

پذیرش بیمار در کار نبود

در همین زمینه مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار مهر گفت: بعد از افتتاح رسمی بیمارستان توسط وزیر وقت بهداشت، این بیمارستان می توانسته پذیرش بیمار داشته باشد ولی مدیران بیمارستان به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه ها رفتند و پذیرش بیمار را به بعد از قرارداد موکول کردند.

علی اصغر انجیدنی تصریح کرد: بیمارستان بلافاصله بعد از افتتاح چون پروانه بهره برداری داشته است می توانسته پذیرش بیمار نیز داشته باشد که این امر صورت نپذیرفته است ولی با جلساتی که در چند روز گذشته داشتیم مسئولان بیمارستان قول دادند که هفته آینده اورژانس بیمارستان بهره برداری شود و پذیرش بیمار نیز از ابتدای بهمن در بیمارستان انجام شود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها