دلیل لغو مجمع فدراسیون فوتبال از نگاه سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم تمرکز همه ظرفیت ها برای موفقیت تیم ملی فوتبال در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: همه باید تیم ملی را برای قهرمانی در این رقابت ها حمایت کنند.

دلیل لغو مجمع فدراسیون فوتبال از نگاه سلطانی‌فر

مسعود سلطانی‌فر در سفر نیم روزه خود به استان قم که با همراهی سرمست استاندار قم و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم همراه بود آکادمی اختصاصی جودوی قم را با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با زیربنای ۱۱۵۰ متر در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه از مناطق کم برخوردار به بهره برداری رساند.

وی از تعدادی از پروژه های ورزشی در حال احداث در قم بازدید کرد که از جمله این پروژه ها، استخر در حال ساخت مجموعه ورزشی تختی در استان قم بود. سلطانی‌فر پس از افتتاح این طرح در جهت بازدید از پروژه های ورزشی قم سری به استخر جهان‌پهلوان تختی زد و در جریان روند نوسازی این پروژه قرار گرفت. وزیر ورزش و جوانان همچنین از چند خیر در امر ورزش و اجرای پروژه های مربوط به ورزش و جوانان نیز تجلیل کرد.

وی در حاشیه بازدید از پروژه ها و آئین افتتاح خانه جودوی قم عنوان کرد: ۲ پروژه بزرگ ورزشی در قم در ایام یوم الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سلطانی‌فر با اشاره به این دو پروژه مهم افزود: این دو پروژه شامل استخر جهان پهلوان تختی با ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی و مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی تصریح کرد: تلاش می شود دیگر پروژه های ورزشی در قم تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد و در اختیار جوانان قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از وضعیت ورزش رزمی در قم بیان کرد: رشته های ورزشی رزمی مورد توجه و استقبال بسیاری از جوانان است و امیدواریم با ایجاد خانه جودو در یکی از مناطق کم برخودار بتوانیم ظرفیت های لازم را برای علاقه مندان فراهم کنیم.

وی در مورد تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری در پردیسان نیز یادآور شد:با اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه در بودجه سال ۹۸ و تمهیدات لازم سالن ورزشی پردیسان در سال ۹۹ تکمیل و تجهیز می شود.

سلطانی‌فر در بخش دیگر با تاکید بر حمایت از تیم ملی فوتبال نیز اظهار کرد: مهم ترین هدف جامعه ورزشی کشور باید قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در بازی های آسیایی و حمایت از این امر باشد.

وی در خصوص عدم تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع ربطی به اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان ندارد و علت تاخیر تشکیل این مجمع مشغله فدراسیون در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از اجرای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در بدنه وزارت خبر داد.

در حاشیه بازدید از پروژه ها و افتتاح طرح آکادمی اختصاصی جودوی قم مدیرکل ورزش و جوانان قم عنوان کرد: در سال ۹۶ تعداد ۱۰ پروژه ورزشی در قم تکمیل و تجهیز شد.

حسن عابدی بیان کرد: یکی از رویکردهای مهم در ورزش استان قم،جانمایی پروژه ها با نگاه عدالت محور در تمامی مناطق است.

وی تصریح کرد: در سال جاری و در ده ماه گذشته نیز ۱۰ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار کرد: تا پایان سال جاری نیز ۴ پروژه شامل زمین چمن ورزشی کهک و زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جانبازان و دو خانه جوانان در کهک به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص استخر مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی توضیح داد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی کلید خورد که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به اتمام می رسد.

لازم به ذکر است زیارت بارگاه حضرت معصومه(س) و دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از بخش های پایانی سفر نیم روزه وزیر ورزش و جوانان بود و وی پس از اقامه نماز ظهر و عصر رهسپار کاشان شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها