تقوی نزدیک به نساجی

محمد تقوی بعد از کنار رفتن از نیمکت تراکتورسازی، گزینه جدی مالکان نساجی برای نیم‌فصل دوم شده است.

تقوی نزدیک به نساجی

روزی که مالک باشگاه نساجی قرار بود سرمربی جدید این تیم را معرفی کند، یک استعفا، قائمشهر را تحت تاثیر قرار داد. امروز صبح خبر استعفای محمد تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی منتشر شد.

از آن‌جایی که تقوی یکی از گزینه‌های مد نظر مالکان نساجی بوده، از قائمشهر خبر رسید که مذاکرات او با مازنی‌ها به مرحله نهایی رسیده و توافقات اولیه حاصل شده است. تقوی اصالاتا مازندرانی است و در بین گزینه‌های مطرح شده از سوی مالکان نساجی، بین هواداران این تیم هم با استقبال بیشتری مواجه شده است. پیش از او نام‌هایی چون مجید جلالی و فیروز کریمی هم مطرح شده بودند که با توجه به ناکامی‌های این مربی‌ها در سال‌های اخیر، هواداران نساجی راضی به نشستنِ آن‌ها روی نیمکت تیم محبوب‌شان نشدند و برای جانشینِ جواد نکونام، منتظر نام‌های مطرح و موفق‌تری بودند. اتفاقی که با توافق مالکان باشگاه نساجی با محمد تقوی، به نظر رضایت نسبی آن‌ها جلب شده باشد.

تقوی هفته هفتمِ نیم‌فصل نخست تراکتورسازی را با 9 امتیاز و تفاضلِ منفی تحویل گرفت و با 26 امتیاز و تفاضلِ مثبت 9 نیم‌فصل را به پایان رساند. آماری نسبتا مناسب که هواداران نساجی را امیدوار می‌کند بابت یک ماه نداشتنِ مربی و توافق نکردن با مربیانِ مدنظرشان نظیر یحیی گل‌محمدی، خسارت زیادی نبینند.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها