نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در گفت و گو با خبرفوری:

محدود کردن فضای مجازی نتیجه معکوسی را نصیب ما می کند

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: محدود کردن فضای مجازی در کشورمان قطعا نتیجه معکوسی را برای ما در پی خواهد داشت.

محدود کردن فضای مجازی نتیجه معکوسی را نصیب ما می کند

فاطمه ذوالقدر نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبر فوری پیرامون بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جوانان با دشمنان در فضای مجازی اظهار کرد: بیاناتی که مقام معظم رهبری درباره استفاده جوانان از ظرفیت فضای مجازی داشتند بدون شک در عرصه جهان امروز که فضای مجازی حرف اول را می زند نکته ای قابل اهمیت و پیگیری است.

وی افزود: در عصر حاضر فضای مجازی در زمینه اشتغالزایی، اطلاع رسانی و دادن آموزش های لازم دستاوردهای بسیار خوبی داشته است از این رو قطعا محدود کردن این عرصه نتیجه معکوسی را نصیب ما می کند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اگر بتوانیم در راستای ارائه آموزش های صحیح در جهت استفاده از فضای مجازی وارد عمل شویم قطعا اقدامات گسترده ای را می توانیم انجام دهیم که اشتغالزایی یکی از آنهاست.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: جوانان ما در عرصه فضای مجازی نیز به مانند سایر حوزه ها دارای پتانسیل خوبی هستند از این رو حیف است که ما از این ظرفیت ها در جهت پیشبرد اهدافمان استفاده نکنیم.

وی تاکید کرد: قطعا ما اگر در عرصه مجازی سیاست منفعلانه ای را در پیش بگیرم قطعا به اهدافمان نمی رسیم و تنها شاهد پیشرفت سایر کشورها خواهیم بود .

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به پیشرفت کشورهای همسایه ایران در عرصه مجازی گفت: ترکیه و ازبکستان نمونه های خوب و البته موفق در همسایگی ایران هستند که توانستند در عرصه مجازی پیشرفت هایی خوبی داشته باشند از این رو قطعا ایران با توجه به استعدادی که در تفکر و نیروی جوانان ما وجود دارد می تواند در این عرصه حرف هایی بسیاری برای گفتن داشته باشد.

ذوالقدر اظهار کرد: ما بدون شک با فرهنگ سازی، رفع محدودیت ها و تکیه بر تفکر جوانان می توانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه مجازی گام برداریم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها