قلعه‌نویی: در فوتبال بایدی وجود ندارد

امیر قلعه‌نویی می‌گوید: فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی ست و نباید برای قهرمانی تیم ملی در آسیا، از «باید» استفاده کنیم.

قلعه‌نویی: در فوتبال بایدی وجود ندارد

امیر قلعه‌نویی در خصوص پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در دیداری دوستانه اظهار کرد: بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند، در این دیدار فرصت بازی پیدا کردند، از همین رو از برگزاری دیداری تدارکاتی در این سطح رضایت کامل دارم، زیرا پدیده هم مانند همیشه بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت.

وی افزود: مشکلاتی در تیم داریم اما امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید و برگزاری دیدار‌های تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل، مشکلی برای نیم فصل دوم نداشته باشیم. تا کنون تنها علی قربانی به تیم اضافه شده، اما در نظر داریم در چند پست تیم را تقویت کنیم.

سرمربی سپاهان اصفهان در خصوص وضعیت استادیوم امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌ فولاد آره‌نا را تاکنون از نزدیک ندیده‌ام، نقش جهان اصفهان نیز استادیوم خوبی است، اما فکر می‌کنم ورزشگاه امام رضا پس از آزادی، زیباترین ورزشگاه ایران باشد.

قعله‌نویی اضافه‌ کرد: استادیوم امام رضا کمپ تمرینی و سالن‌های ورزشی مناسبی دارد، اما فقط یک هتل کم دارد. اگر مسئولین این ورزشگاه یک هتل نیز برای این استادیوم در نظر بگیرند، فکر می‌کنم استادیوم امام رضا تبدیل به یک ورزشگاه نمونه در ایران شود.

وی در رابطه با ارزیابی‌اش از روند پدیده در ادامه لیگ برتر گفت: به عنوان یک خراسانی، امیدوارم مشکلات مالی این تیم حل شود. فکر می‌کنم پدیده اگر مشکلات مالی خود را پشت‌سر بگذارد جزو بالانشینان لیگ باقی بماند. در اغلب اوقات که بازی‌‌های این تیم را تماشا می‌کنم، لذت می‌برم. پدیده با بازیکنان جوان و بی‌ادعای خود، توپ را خیلی خوب به گردش درمی‌آورد و بازی بسیار زیبایی به نمایش می‌گذارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: با یک بازی نمی‌توان در خصوص عملکرد تیم ‌ملی اظهار نظر کرد، به خصوص که در دور مقدماتی تعداد تیم‌های حاضر در تورنمت افزایش پیدا کرده و باید صبر کنیم تا پس از آغاز مرحله حذفی که تیم‌ها قوی‌تر و کیفیت بازی‌ها افزایش می‌یابد، عملکرد تیم ملی را مورد ارزیابی قرار دهیم.

قلعه‌نویی ادامه‌داد: تیم ملی جام را خیلی خوب آغاز کرد، اما باید این نکته را هم در نظر گفت که یمن ۴ یا ۵ سال درگیر جنگ بوده و لیگش تعطیل است، حتی این تیم یک کیف پزشکی هم ندارد.

وی در خصوص لزوم قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها، تاکید کرد: قهرمان دوره قبل جام ملت‌های آسیا با شکست این تورنومت را آغاز کرد. نباید روی تیم ملی فشار بی‌جهت بیاوریم. هیچ "بایدی" برای قهرمانی ایران وجود ندارد چرا که در اصل هیچ "بایدی" در فوتبال وجود ندارد و این رشته ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها