گوساله عجیبی که پرستش می شود! +فیلم

شکل عجیب یک گوساله در هندوستان موجب شده که مردم محلی اقدام به پرستش آن کنند.

گوساله عجیبی که پرستش می شود! +فیلم

شکل عجیب یک گوساله که در یکی از مناطق هندوستان به دنیا آمده، موجب شده تا این حیوان مورد توجه و احترام ویژه ساکنان محلی قرار گیرد. این گوساله با یک چشم که در وسط سرش قرار دارد، به دنیا آمده و این مسئله موجب شده تا ساکنان محلی آن را یک نشانه مقدس بدانند. ویدئویی که منتشر شده این گوساله را در داخل یک طویله نشان می‌دهد. این ویدئو توسط دوربین تلفن همراه و در ایالت بنگال غربی هندوستان تهیه شده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های محلی و به گفته افراد محلی در حالی که مادر این گوساله آن را از خود طرد کرده، آنها قصد دارند به خوبی از این حیوان نگهداری کنند. برخی از ساکنان محلی پا را فراتر گذاشته و می‌گویند این حیوان باید مورد ستایش قرار گیرد. یک منبع در این باره گفت: «پس از آنکه این گوساله بدنیا آمد، ساکنان محلی در خانه صاحب آن و به دور این حیوان جمع شدند. آنها بر طبق باور خرافی این گوساله را نشانه‌ای از طرف خداوند می‌دانند. چون این گوساله از طرف مادرش طرد شده، عده‌ای از زنان محلی به این حیوان شیر می‌دهند. آنها معتقدند که پرستش گاو برای آنها خوش شانسی و موفقیت در زندگی به همراه می آورد.»

این در حالی است که این گوساله مبتلا به سیکلوپیا، یک ناهنجاری نادر ژنتیکی است که در انسان و حیوان مشترک است. پس از گسترش این ناهنجاری در ابتدای بارداری در رحم، سمت چپ و راست مغز نمی‌تواند از هم جدا شود و در نتیجه فرد یا حیوان مبتلا با یک چشم به دنیا می‌آید و دارای بینی نیست و یا اینکه بینی به صورت یک زائده در بالای چشم او ظاهر می شود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تولد حیواناتی با اشکالی این چنینی عجیب خبرساز می شود. ماه گذشته نیز تولد یک گوساله دو سر در چین خبرساز شده بود. در مورد دیگر یک حیوان آبزی که دارای چشم نبود ساکنان محلی در آرژانتین را دچار حیرت کرد.

1980

حجم ویدیو: 2.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها