کسب نتیجه بهترین جواب است

آقای کی‌روش لطفا سکوت کن!

زاوش محمدی/ دبیر ورزشی خبرفوری

آقای کی‌روش لطفا سکوت کن!

این روزها همه به سرمربی تیم ملی حمله می کنند که چرا در یک دستت پرچم سفید صلح است اما دست دیگرت تفنگ.
کی روش پیش از شروع جام ملتها از همه خواست تا سه هفته از تیم ملی حمایت کنند و پرچم سفید صلح را به نشانه آتش بس بالا گرفت اما دشمنان قسم خورده او در مصاحبه های خود سرمربی تیم ملی را مورد حمله قرار دادند.
از اینکه کی روش این روزها تمام تمرکزش شده جواب دادن به دشمن، جای هیچ بحثی و دفاعی نمی گذارد. کی روش می توانست بزرگی کند و سکوت پیشه بگیرد و با نتایجی که کسب می کند جواب منتقدان را بدهد اما هیچ لحظه ای از پاسخگویی کوتاه نمی آید.
اما چه اتفاق می افتد که سرمربی تیم ملی را تا این حد برآشفته می کند؟
برانکو ایوانکوویچ که به دلیل شیطنت‌های اطرافیانش به دشمن شماره یک کی‌روش تبدیل شده، در مصاحبه اخیر خود به تمجید از سرمربی عراق پرداخت که تا به اینجای کار این مصاحبه هیچ مشکلی نداشت اما برانکو با یک جمله هوشمندانه دوباره دستش را در لونه زنبور کرد.
سرمربی پرسپولیس درحالی که از سرمربی عراق تعریف و تمجید کرده بود گفت:«انتظار دارم ایران به فینال بازی‌ها برسد. اگر ما به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم با یک ملی‌پوش به نام بیرانوند، دلیلی نمی‌بینم ایران با بلند پروازی‌اش به فینال نرسد.»
برانکو شاید مستقیم حرفی به کی‌روش نزده باشد اما این سرمربی پرسپولیس بود که روی آتش نفت ریخت و باعث شعله ور شدنش شد.
رفتار برانکو شبیه کودکی است که وقتی کسی حواسش نیست لگدی به یکی می زند و وقتی طرف را عصبانی کرده، قیافه مظلومانه و بی‌گناهی به خود می گیرد.
اما این ها دلیل نمی شود که سرمربی تیم ملی بخواهد از پیمانی که خودش بسته، دست بکشد.
بهترین راه برای جواب دادن به افرادی که چهارسال است هر کاری می کنند تا چوب لای چرخ تیم ملی بگذارند سکوت و کسب نتیجه مطلوب است. قهرمانی در آسیا می‌تواند همه آنها را برای مدت طولانی در غار نگه دارد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • تیم میلی
    0

    بفرسته داخل غار؟ الان این مثلا تحلیل یه دبیر ورزشی نویس بود؟مگه داری کری میخونی؟بیشتر شبیه متنایی بود که ادمینای 15 ساله ی پیجای هواداری مینویسن. قشنگ تابلوهه استقلالی هم هست طرف.امیدوارم تایید بشه نظرم چون هیچ توهینی نکردم

  • کاربر ناشناس
    0

    چقد گرفتی که برانکو توهین کنی خبر حواست باشه کم طرفدار کیروش باش

    نظرات شما -
    • محمدحسین
      0

      کیروش هر موقع ایران رو قهرمان کرد میتونه صحبت کنه.

    • محمد
      0

      واقعا متاسفم برات با این تحلیلت

    • حسین
      0

      برانکو تیم نصف ونیمه و محروم و مصدوم پرسپولیس را به فینال آسیا برده بخاطراینکه در فینال شکست خورد از هواداران پرسپولیس معذرتخواهی کرد ، کیروش تیم جنگ زده و درپیت یمن را برده حمله کرده به برانکو، بزرگی برانکو را ببینید حقارت کیروش را!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها