کودکان جعبه ای در سوئیس

دولت سوئیس جعبه نوزادی را در خیابان‌ها طراحی کرده تا مادرانی که نمی‌توانند از نوزاد خود نگهداری کنند نوزاد را درون جعبه قرار دهند تا دولت از آنها نگهداری کند.

کودکان جعبه ای در سوئیس

جعبه نوزادی مکانی امن برای نوزادان سوئیسی

با تدبیر دولت سوئیس مردم این کشور نوزادان تازه متولد شده شان را در خیابان ها رها نمیکنند . دولت سوئیس تدبیری اندیشیده است که در آن خانواده هایی که به هر دلیلی نوزاد تازه متولد شده شان را نمیخواهند بتوانند کودکشان را در جعبه ای موسوم به جعبه نوزادی قرار بدهند.


جعبه نوزاد تدبیر دولت سوئیس برای نجات نوزادان بی سرپرست

دولت سویس جعبه نوزادی در خیابان ها طراحی کرده است تا مادرانی که توانایی نگهداری از نوزاد خود را ندارند، بتوانند آنها را در این جعبه ها قرار دهند تا دولت از آن ها نگهداری کند.

جعبه نوزادی در سوئیس

از سال 2001 دولت سوئیس مکان هایی جعبه مانند را در برخی از شهرهای این کشور تعبیه کرده است که اگر پدر و مادری بنا به هردلیل خواهان نگهداری از بچه تازه متولد شده شان نبودند این کودک معصوم را در کوچه ها رها نکنند بلکه نوزاد را در این جعبه ها قرار بدهند که امنیت جانی نوزاد حفظ شود.

جعبه نوزادی در سوئیس مکانی برای نوزادان بی سرپرست

به محض گذاشتن بچه، آژیر جعبه نوزاد به صدا در می آید و تا چند دقیقه بعد از طرف سازمان های مربوطه برای بردن بچه به مکان هایی امن اقدام میشود.

ساخت جعبه نوزادی در سوئیس

از زمان افتتاح جعبه نوزاد تا به امروز چندین نوزاد درون جعبه قرار داده شده است که برخی از آنها به بهزیستی سپرده شده اند و یکی از بچه ها هم بعد از حمایت های دولتی به مادرش برگردانده شده است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها