هیئت رئیسه مجلس خواستار ممنوع التصویری«زائری» نیست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از سازمان صدا و سیما درخواست نکرده که زائری ممنوع التصویر شود.

هیئت رئیسه مجلس خواستار ممنوع التصویری«زائری» نیست

عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، نسبت به موضع گیری حجت الاسلام زائری علیه مجلس انتقاد کرد و گفت: متأسفانه اخیراً حرکت هایی در تضعیف و وهن مجلس آغاز شده است به گونه ای که اخیراً در یک برنامه زنده تلویزیونی، حاج آقا زائری که یک روحانی تحصیل کرده علوم دینی است بیان کرد که شرم بر مجلس باد.

وی افزود: اگر ما نسبت به یک نماینده نقد داریم، حق نداریم آن را به کل نهاد مجلس که عصاره فضائل ملت است، تعمیم دهیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس با اشاره به اینکه گویا سازمان صدا و سیما مطابق با قوانین داخلی خود با این روحانی برخورد کرده است، تصریح کرد: انتظارما این است که هیئت رئیسه مجلس هم از شأن مجلس دفاع کند اما متأسفانه ورود نکرده است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: هیئت رئیسه مجلس به دلیل این مسئله و رفتار صدا و سیما اخیراً جلسه ای با رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان وی داشته که در آن جلسه مسائل زیادی مطرح و این موضوع هم بررسی شد.

وی ادامه داد: مسئولان مذکور تا حد زیادی قبول کردند که مقداری قصور شده البته تعمدی در کار نبوده است و قرار بر اصلاح رفتار شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شایعه ای مبنی بر اینکه درخواست هیئت رئیسه مجلس این بوده که این روحانی ممنوع التصویر شود،گفت: چنین مسئله ای مطرح نبوده و ما چنین درخواستی نکرده ایم و صرفاً شرح ماوقع صورت گرفت و امیدواریم این روحانی نیز رویه خود را تغییر دهد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها