کمیته ویژه پیگیری مشکلات مهرگان تشکیل شود/ با کنسرت مخالف نیستم

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با تشکیل کمیته ویژه پیگیری مشکلات ناحیه شهری مهرگان با تقویت برنامه های فرهنگی، مذهبی و تامین خدمات زیربنایی باید مشکلات مردم را حل کنیم.

کمیته ویژه پیگیری مشکلات مهرگان تشکیل شود/ با کنسرت مخالف نیستم

حجت الاسلام نورالله قدرتی در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی ناحیه شهری مهرگان که عصر سه شنبه در شهرداری محمدیه برگزار شد اظهارداشت: در این جلسه به جای دادن گزارش عملکرد باید ببینیم چه باید کرد تا اسیب ها کمتر شود.

وی افزود: به جای آمار دادن باید کار کنیم و امور عقب مانده را جبران کنیم زیرا مردم از ما انتظار خدومت صادقانه و همه جانبه دارند.

قدرتی بیان کرد: این مشکلاتی که در جلسه بیان شد نشان می دهد باید کارها تقسیم بندی شود و یک کمیته و شورای بررسی مشکلات محمدیه و مهرگان تشکیل شود تا بتوانیم بسرعت وظیفه دستگاهها را مشخص کرده و انتظارات را از آنها مطرح کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: بیش از ۴۰ مورد مشکلات ناحیه شهری مهرگان مطرح شده و ما وظیفه داریم ضمن شناسایی آسیب ها برای حل آنها راهکار ارائه دهیم.

کمیته ویژه پیگیری مشکلات مهرگان تشکیل شود/ با کنسرت مخالف نیستم

وی در خصوص اهمیت ساخت مساجد در این نواحی اظهارداشت: ساخت ۸ باب مسجد در مهرگان پیش بینی شده که با توجه به وسعت منطقه بسیار کم است و حداقل ۲۵ مسجد نیاز داریم تا به عنوان کانون فعالیتهای فرهنگی و مذهبی مورد استفاده قرار گیرد.

قدرتی اضافه کرد: نقشه راه در این منطقه باید اصلاح شود و با پیش بینی یک مجتمع ورزشی، یک مجتمع تبلیغی و فرهنگی به نیازهای مردم توجه شود.

وی گفت: انچه دادگستری باید انجام دهد به ما اعلام کنید تا وارد کار شویم زیرا امروز با بروز مشکلات اجتماعی همه باید احساس تکلیف کرده و وارد میدان شویم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید شورای شهر پیگیر مصوبات جلسه امروز باشد و با جدیت و جلب مشارکت دستگاهها و مردم برای حل مسائل اقدام کند تا فرصت را از دست ندهیم.

وی گفت:تشکیل صندوق حمایت مالی ازافراد نیازمند با مشارکت خیرین، کمیته مشاوره برای راهنمایی افراد در معرض آسیب، تقویت مسائل امنیتی، نصب دوربین های پایش و رصد، در دستور کار قرار گیرد.

کمیته ویژه پیگیری مشکلات مهرگان تشکیل شود/ با کنسرت مخالف نیستم

قدرتی اضافه کرد: مهرگان ۲۵ مسجد لازم دارد تا پایگاه فرهنگی برای آموزش باشد، زیرا ما هم قبول داریم که نسل جوان به نشاط سالم نیاز دارد و با توسعه مجموعه های ورزشی، ساخت استخر برای بانوان و آقایان، احداث سینما و پارک لازم است تا آسیب ها کمتر شود.

وی اظهارداشت: برخورد با مواد مخدر و مفاسد اخلاقی باید با جدیت پیگیری شودودرکنار آن تکمیل خدمت زیربنایی ازجمله تفکیک کنتورهای گاز ضروری است تا مشکلات کمتر شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: اگر شرکت گاز برای تفکیک کنتورهای مسکونی بسرعت اقدام نکند دادستانی وارد موضوع میشود زیرا قرار نیست هزینه کوتاهی دستگاهها را مردم پرداخت کنند.

با کنسرت مخالف نیستیم/ با آنچه در داخل کنسرتها می گذرد مخالفیم

قدرتی با اشاره به برگزاری کنسرت هم گفت: مشکلات هست اما نباید سیاه نمایی کنیم، در برگزاری کنسرتها دقت شود زیرا ما با خود کنسرت اگر در چارچوب باشد مشکلی نداریم بلکه از آنچه در داخل کنسرت های می گذرد ناراحتیم و باید مراقبت کنیم تا خلاف شرعی صورت نگیرد.

وی گفت: جوانان ما درک و فهم بالایی دارند و اهل دین و مذهب هستند به طوری که در اعتکاف چند برابر کنسرتها شرکت می کنند اما شاید با آنها صحبت نکرده ایم و با نیازهایشان بیگانه ایم لذا باید مراقب باشیم گناهی صورت گیرد و با جوانان و نوجوانان رفیق شویم تا حرفشان را متوجه شویم.

کمیته ویژه پیگیری مشکلات مهرگان تشکیل شود/ با کنسرت مخالف نیستم

قدرتی اضافه کرد: برای راه اندازی مرکز مشاوره و کنترل ورودی و خروجی شهر و ایجاد مرکز ترک اعتیاد هم آمادگی داریم.

وی اظهارداشت: بیان هنرمندانه مشکلات توسط رسانه ها بویژه صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد و با ایجاد امید و اعتماد به نفس به گونه ای رفتار نکنیم که مشکلات را بزرگ نمایی کرده و مردم را به آینده نا امید کنیم.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها