شاگردان کی روش با اقتدار از پس یمن برآمدند؛

ایران؛ تنها کشوری که انتظار مردمش را برآورده کرد

در شرایطی که مدعیان قهرمانی در آسیا به سختی از پس حریفانشان برمی‌آیند و حتی بازی ها را واگذار می کنند، ایران آغازی مقتدرانه در جام ملت های آسیا تجربه کرد.

ایران؛ تنها کشوری که انتظار مردمش را برآورده کرد

به گزارش خبر فوری ؛ جام ملت ها از زمانی که آغاز شده، سرشار از شگفتی های کوچک بود. در بازی افتتاحیه، اماراتی ها به سختی بحرین را متوقف کردند. یک روز بعد، اردن با یک گل مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد. استرالیایی ها که با ده ها لژیونر اروپایی در امارات حاضر شده اند، توانایی شکست اردن را هم نداشتند و اگر اشتباهات دروازه بان قرقیزستان نبود، احتمالا صاحب پرستاره‌ترین لیگ قاره آسیا هم در نخستین رقابتش امتیاز نمی گرفت.
در بازی های دوشنبه هم کره جنوبی به سختی از فیلیپین گذشت و حالا همه نگاه ها به رقابت ایران بود. جایی که مقابل یمنی قرار می گرفت که برای نخستین بار در جام ملت ها حضور یافته بود. اما شاگردان کارلوس کی روش با اقتداری بی مثال از پس یمن برآمدند. پنج گل دیدنی که دو تا از آن ها را مهدی طارمی زد، یکی را سردار آزمون وارد دروازه حریف کرد و شوت بی حرف و حدیث سامان قدوس که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود در کنار کاشته دیدنی دژاگه که البته به نام دروازه بان یمن ثبت شد، شب زیبایی برای یوز ها ساخت.
حالا زوج خط حمله ایران در نخستین بازی، نشان دادند که با وجود همه انتقاد ها هنوز هم توانایی های ارزشمندی در گلزنی دارند. مهدی طارمی و سردار آزمون که در بازی مقابل یمن دو مهاجم ثابت تیم ملی حساب می شدند، سه گل از پنج گل ایران را به ثمر رساندند و شبی خاطره انگیز برای ایرانیان رقم زدند.
حالا همه چشم ها به رقابت دوم است. جایی که باید به مصاف ویتنام برویم. شاگردان کی روش در مقابل ویتنام هم توانایی هایشان را اثبات خواهند کرد و هم برای رقابت مهم مقابل عراق حاضر خواهند شد. شاید کی روش در آن بازی به برخی بازیکنان ترکیب اصلی اش استراحت بدهد اما نمی خواهد از روز های ایده آل شاگردانش فاصله بگیرد.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها