کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زینب(س)

کرسی های نفحات القرآن با برگزاری ۴ محفل ویژه ولادت حضرت زینب برگزار می شود.

کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زینب(س)

کرسی های تلاوت قرآن از سوی دارالقرآن نفحات القرآن طبق سنوات گذشته همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) برگزار می شود.

برهمین اساس وحید خزایی چهارشنبه ۱۹ دی ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان هادی ساعی، خیابان فدایی تلاوت خواهد کرد.

همچنین شنبه ۲۲ دی ماه این جلسات با تلاوت قاری بین المللی قاسم رضیعی و با حضور علی و زینب فیضی در مسجد امام سجاد ع واقع در نارمک خ ثانی خ مدائن برگزار خواهد شد.

تلاوت امین پویا قاری بین المللی کشورمان در مسجد جامع الرسول ص واقع در تهرانسر چهارراه صدف یکشنبه ۲۳ دی ماه پس از نماز مغرب عشاء خواهد بود

سعید پرویزی قاری بین المللی کشورمان نیز دوشنبه ۲۴ دی پس از نماز عشا در مسجد ۱۴ معصوم ع واقع در خانی آبادنو تلاوت خواهد کرد.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد.

همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها