دورتموند به دنبال جذب ورنر

دورتموند که برای انتقال پولیشیچ به چلسی موافقت کرده، حالا به دنبال جانشینی برای اوست و برای این کار وارد رقابت با لیورپول و بایرن مونیخ برای به خدمت گیری تیمو ورنر ستاره تیم ملی آلمان و لایپزیک شده است.

دورتموند به دنبال جذب ورنر

بایرن مونیخ همواره در سال های اخیر از بزرگ ترین تیم های خواهان ورنر بوده است اما این بار دورتموند را نیز در کنار خود می بیند.

تنها لوکا جوویچ و پابلو آلکاسر موفق به زدن گل های بیشتری از تیمو ورنر در این فصل از رقابت های بوندسلیگا شده اند. در صورت عدم تمدید قرارداد با لایپزیک این ستاره جوان آلمانی در فصل آینده آخرین سال قرارداد خود با لایپزیک را پشت سر خواهد گذاشت و این باعث می شود تا این تیم آلمانی تمام تلاش خود را بکند تا ستاره خود را ارزان از دست ندهد.

سه تیم بایرن مونیخ، دورتموند و لیورپول این بازیکن را زیر نظر دارند ولی به نظر می رسد با توجه به اینکه لایپزیک، ماکسیمیلیان فیلیپ مهاحم دورتموند را به عنوان گزینه جایگزین مد نظر دارد، این تیم برای به خدمت گرفتن ورنر از شانس بیشتری برخوردار است.

با این حال گفته می شود این بازیکن بایرن مونیخ را به سایر تیم ها ترجیح می دهد. هر کدام از تیم هایی که موفق به خدمت گیری وی شوند قطعا صاحب مهاجمی در کلاس جهانی و بالا در سال های آینده خواهند بود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها