اولین حرف های مربی بدنسار کروات تیم امید

مربی بدنساز جدید تیم امید می گوید تمرینات بدنسازی هر اردو متناسب با برنامه مسابقات تیم امید در مقدماتی المپیک خواهد بود.

اولین حرف های مربی بدنسار کروات تیم امید

کراکان در خصوص همکارى با تیم امید ایران گفت: من به پیشنهاد آقاى کرانچار همکارى با فدراسیون فوتبال ایران را آغاز کردم و با توجه به شناختى که از فوتبال ایران داشتم این پیشنهاد را پذیرفتم. باید بگویم باعث افتخار است که در این جمع حضور دارم. مربیان کروات زیادى در فوتبال ایران حضور داشتند که اولین آنها ایویچ بود همچنین بازیکنان ایرانى زیادى مثل محرمى در لیگ کرواسى حضور داشته اند و من شناخت خوبى نسبت به فوتبال ایران دارم.


مربى بدنساز تیم امید در خصوص سوابق کارى خودش اظهار داشت: بیش از ١٠ سال است که به عنوان بدنساز در تیم هاى ملى و باشگاهى مختلف فعالیت دارم. در دانشگاه زاگرب به عنوان استاد با گرایش بدنسازى و آمادگى جسمانى تدریس مى کنم همچنین در کلیه رده هاى سنى تیم ملى کرواسى به عنوان مربى بدنساز حضور داشتم.سابقه همکارى با فدراسیون هاى بوسنى و روسیه را نیز داشته ام و مدتى هم مربى بدنساز باشگاه دیناموزاگرب بودم.


کراکان در پایان پیرامون تمرینات بدنسازى تیم امید گفت: با هماهنگى سرمربى برنامه مناسبى را در نظر گرفته ایم تا شروع بازى هاى مقدماتى تیم به بالاترین سطح آمادگى برسد. تمرینات هر اردو متناسب با برنامه مسابقات خواهد بود و تلاش مى کنیم بازیکنان فرم بدنى خودشان را به خوبى حفظ کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها