گوچی ثابت کرد غیرممکن وجود ندارد

بازی حساس در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف عراق رفت و هرچند نمایش خیلی خوبی داشت اما در نهایت شکست خورد و حذف شد.

گوچی ثابت کرد غیرممکن وجود ندارد

رقابت های هفدهمین دوره جام ملت های آسیا برای تیم ملی ایران از امروز آغاز می شود. امروز یکی از صفحات فارسی اینستاگرام که اخبار و مسایل مربوط به ایران در جام ملت های آسیا 2019 را دنبال می کند امروز با انتشار ویدئوی گل دقیقه آخر رضا قوچان نژاد به عراق با گزارش عربی یادی از این بازی کرده و به بازی های ایران در جام ملت های استرالیا نقب زده است.


گوچی گل

ایران سه بردو در وقت های اضافه از عراق عقب بود و جبران این گل با ده نفر و یک یار کمتر کار دشواری بود اما یک ضربه کرنر و یک ضربه سر داستان تازه ای را رقم زد. دقیقه 119 وقت های اضافی آندو تیموریان پشت ضربه کرنر ایستاده و ضربه را عالی می زند، کاپیتان نکونام روی هوا بلندتر از همه با سر توپ را به سمت مخالف می زند توپ مقابل پای گوچی به ساق پایش برخورد می کند و برمی گردد، سیدجلال قبل از مرتضی پورعلی گنجی توپ برگشتی را در شش قدم با شوتی محکم به تیر دروازه می کوبد و این بار پرواز زیبای گوچی است که روی هوا توپ را با سر به تور می چسباند.


غیرممکن در دقیقه 119

در زیر فیلم منتشر شده از گل گوچی به عراق این متن نوشته شده است:« گل ثانیه اخری گوچی و شادی٨٠ میلیونی که امید رو در لحظه قتل رویا زنده کرد اما خیلی زود؛ خیلی زود رویای چند دهه ای ما کشته شد. ما قصد باخت نداشتیم اما باختیم؛ شاید این بهترین کپشن برای این ویدئو باشد : بعضی وقت ها نمی شود که نمی شود که نمی شود. این گل یه درس بزرگ به همه ما داد؛ به قول عصام الشوالی گزارشگر این بازی که بعد از گل گوچی گفت؛ غیر ممکن غیر ممکنه! این جام؛ جام تحقق رویاهای ماست.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها