واکنش مسؤولان به فروش پیتزای طلا در اصفهان + تصویر

رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص آگهی طبخ پیتزای روکش طلا گفت: تاکنون چنین خبری از وجود این واحد پیتزافروشی در اصفهان به بنده نرسیده است؛ اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

واکنش مسؤولان به فروش پیتزای طلا در اصفهان + تصویر

پذیرایی از مهمانان خاص با پیتزای روکش طلا، خبری بود که دو روز گذشته در فضای مجازی بین کاربران اصفهان ی بحث‌های متعددی را دامن زده و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است.

در این آگهی، تصویری از یک پیتزای معمولی با تزییناتی شبیه ورقه‌های طلا به چشم می‌خورد که ارسال آن با پیک به تمام نقاط شهر اصفهان نیز جزو دیگر آپشن‌های این تبلیغ محسوب می‌شد.

در همین رابطه رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان اظهار کرد: تاکنون چنین خبری از وجود این واحد پیتزافروشی در اصفهان به بنده نرسیده و مطمئن باشید اگر چنین چیزی صحت داشته باشد به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

اجازه راه‌اندازی به چنین کسب و کارهایی را نمی‌دهیم

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان تأکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه، به هیچ وجه مواجه انجام چنین فعالیت‌هایی در سطح استان نبوده و حتی اگر مجوز قانونی نیز در این رابطه وجود داشته باشد، اجازه راه‌اندازی چنین کسب و کارهایی در استان اصفهان داده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی جامعه پذیرای اشرافی‌گری و فخرفروشی نیست و افراد جامعه تحمل نمایش اینچنینی از اختلاف طبقاتی را ندارند.

رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان متذکر شد: حتی اگر این روکش از طلا نیز نباشد با خاطیان برخورد صورت خواهد گرفت؛ چون این اقدامات مستقیما با وضعیت روحی جامعه و ایجاد تنش‌ در بین طبقات مختلف جامعه سر و کار دارد.

جهانگیری ادامه داد: موارد مشابه این قبیل کسب و کارها تاکنون در اصفهان گزارش نشده و مردم اطمینان داشته باشند چنین مجوزهایی در استان اصفهان صادر نخواهد شد.

بازرسی اصناف پیگیر برخورد با متخلفان

جواد محمدی‌ فشارکی رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز اصفهان نیز در همین رابطه اظهار داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر پخت پیتزای روکش طلا در اصفهان به ما اعلام نشده است و فعالیت همه واحدها نیز به طور مستمر در حال نظارت است.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع چنین اقدامی غیرقانونی بوده و در صورت وجود، با آن برخورد خواهد شد.

هیچ واحد صنفی مجوز طبخ پیتزا با روکش طلا ندارد

در ادامه پیگیری‌ها، وجود مجوز برای پخت پیتزای روکش طلا هم توسط رئیس صنف پیتزافروشان اصفهان نیز تکذیب شد و سید مصطفی موسوی در این رابطه اعلام کرد: تاکنون هیچ واحد پیتزافروشی مجازی، اقدام به فروش پیتزای روکش طلا در اصفهان نکرده است.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها