معرفی فیلم های جشنواره فجر/«درخونگاه» با بازی امین حیایی

امین حیایى امسال هم با نقش آفرینى متفاوت «درخونگاه» که فیلمى با ژانر اجتماعى است و در دهه هفتاد سپرى مى شود؛ در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.

معرفی فیلم های جشنواره فجر/«درخونگاه» با بازی امین حیایی

پاییز سال گذشته سیاوش اسعدی فیلمبرداری سومین ساخته سینمایی اش را آغاز کرد. عکس های گریم امین حیایی در این فیلم از نکات جالبی بود که مورد توجه علاقمندان به سینما قرار گرفت.

حیایی در فیلم «درخونگاه» نقش اصلی را بازی می کند و ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، محمود جعفری، منصور شهبازی، علی استادی، با حضور : نادر فلاح و پانته آ پناهی ها دیگر بازیگران فیلم هستند.

نکات حاشیه ای

مهم ترین نکته حاشیه ای «درخونگاه» به نرسیدن این فیلم به جشنواره فجر سال گذشته و حضور آن در جشنواره امسال باز می گردد. این فیلم بنا به گفته دبیر جشنواره فجر سال گذشته مورد بازبینی قرار نگرفت و چون بصورت کامل آماده نشده بود به همین دلیل توانسته در بخش مسابقه جشنواره امسال حضور یابد.

شانس جایزه

دیپلم افتخاری که سال گذشته امین حیایی از جشنواره فجر گرفت توقع مخاطبان را از خود بالا برده و امسال ممکن است با این فیلم به دومین سیمرغ بلورین اش برسد. سیاوش اسعدی هم از کارگردانانی است که با توجه به فرصت زیادش برای آماده کردن این فیلم پیش بینی می شود بتواند با «درخونگاه» مورد توجه داوران قرار گیرد. ساخته های قبلی اسعدی (جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان) از فیلم های مورد علاقه و منتخب منتقدان بود. همچنین تدوین محمدرضا مویینی که سومین همکاری اش با اسعدی محسوب می شود و‌فیلمنامه فیلم از دیگر نکات مورد توجه «درخونگاه» است.

در خلاصه داستان فیلم که در اواخر دهه شصت می گذرد آمده:

ظهری می آید تابسازد! اگر نبازد . . .

عوامل اصلى فیلم سینمایى «درخونگاه» :

تهیه کننده: منصور سهراب پور، کارگردان: سیاوش اسعدى، فیلم نوشت: نیما نادرى، سیاوش اسعدى ، مشاور پروژه : روزبه معینى.

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها