محبوب‌ترین خودروهای آسیایی در آمریکا را بشناسید/ تویوتا در صدر جدول قرار دارد

تویوتا با فروش ۱۶۴هزار خودرو در ماه نوامبر ۲۰۱۸ محبوب‌ترین برند خودرویی در آمریکا محسوب می‌شود.

محبوب‌ترین خودروهای آسیایی در آمریکا را بشناسید/ تویوتا در صدر جدول قرار دارد

طبق بررسی‌های انجام شده، در این نمودار نشان داده شده است که برخی خودروهای برند آسیایی، در نوامبر 2018 چه میزان در آمریکا به فروش رفته است.برند هوندا در این سال تحت نام تجاری خود 106.480 دستگاه خودرو در آمریکا به فروش رسانده است.

این نمودار بر اساس تعداد فروش خودروهای برند آسیایی در ایالات متحده است.

در نوامبر 2018، تویوتا (نام تجاری مشهور در آسیا) هم‌چنان در صدر جدول پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا قرار دارد. ژاپن (بزرگ‌ترین تولیدکننده این برند آسیایی) تقریبا 164هزار دستگاه خودرو در این ماه به فروش رساند. میزان فروش این برند نسبت به همین دوره در سال گذشته 4.11درصد افزایش داشته است.

برندهای آسیایی هم‌چنان موفق‌ترین گروه نسبت به گروه‌های بومی ایالات متحده هستند.این روند بیشتر تحت تاثیر این واقعیت است که تولیدکنندگان وسایل نقلیه آسیا، محبوب‌ترین مدل خودروها در ایالات متحده را عرضه و تولید می‌کنند.

محبوب‌ترین اتومبیل‌های آسیایی در ایالات متحده شامل تویوتا کمری، هوندا سیویک و تویوتا کرولا است. علاوه بر این، نیسان لیف، محبوب‌ترین مدل ماشین الکتریکی در آمریکا، در رتبه چهارم این نمودار قرار دارد.

ایالات متحده دومین بازار بزرگ خودروهای سواری در جهان است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که خودروهای با سایز متوسط و کوچک بیشتر در بین آمریکایی‌ها محبوب است، گرچه کیفیت این وسایل نقلیه در صدر تقاضای خریداران قرار می‌گیرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها