بازگشت نکونام بهترین خبر برای ماست

مدافع شمالی نساجی مازندران خوشحالی‌اش بابت بازگشت جواد نکونام را پنهان نمی‌کند و امیدوار است با این مربی در نیم فصل دوم به نتایج مناسبی دست یابند.

بازگشت نکونام بهترین خبر برای ماست

فرشاد فرجی، مدافع موفق نیم فصل اول نساجی مازندران درباره بازگشت جواد نکونام به این تیم می‌گوید: یکی از اتفاقات تلخ برای ما خبر جدایی آقای نکونام بود. واقعا از اینکه او به نیمکت تیمش بازگشته خوشحالیم و انگیزه‌مان چند برابر شده است و این بهترین خبر برای ما بود.
وی ادامه داد: من حدود یک سال است که زیر نظر ایشان بازی می‌کنم و واقعا پیشرفت را در خودم متوجه شده‌ام و نساجی نیز با حضور ایشان به سال‌ها ناکامی برای حضور در لیگ برتر، توانست در این رقابت‌ها حضور یابد. مطمئن هستیم که به همراه ایشان در ادامه مسابقات قادر خواهیم بود به نتایج بهتری نیز دست پیدا کنیم. هنوز اتفاقات مهمی برای نیم فصل دوم باقی مانده است و با عبور از بدشانسی‌ها یک نساجی مدعی را در ادامه فصل خواهید دید.
مدافع نساجی درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم گفت: من با نساجی قرارداد دارم و تمام تمرکزم را روی موفقیت با پیراهن این تیم قرار داده‌ام و دوست دارم در کنار هم‌استانی‌هایم یک فصل موفق را به پایان برسانیم. همانطور که گفتم اکنون با بازگشت آقای نکونام همه از انگیزه بالایی برخوردار هستیم و تازه کار ما در لیگ شروع شده‌ است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها