عکسی زیرخاکی از یکتا ناصر

یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی قدیمی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن از مد و آرایش در آن دوره گفت.

عکسی زیرخاکی از یکتا ناصر

یکتا ناصر با انتشار عکسی قدیمی، یاد گذشته‌ها را زنده کرد. او به همین بهانه از روزهایی گفت که زیبایی تعریفی متفاوت داشت.

این بازیگر در توضیح عکس به اشتراک گذاشته شده نوشت: «این عکس مربوط به زمانی است که عمل زاویه‌دار کردن صورت نه وجود داشت ونه اصلاً مد بود، بالعکس داشتن صورتی هر چه بیضی‌تر و گردتر از عناصر زیبایی‌شناسانه به حساب می‌آمد. زمانی که داشتن ابروهایی این شکلی زشت بود اما عادی بود و اساساً یکی از ارکان نجابت محسوب می‌شد تا زمان ازدواج یا با کلی ارفاق دیپلم و اگر هم دختر خانمی خبط میکرد و ابروهایش را کمی مرتب می‌نمود از نظر مدیر و ناظم‌های مدارس (تا جایی که من میدانم) مرتکب گناهی کبیره شده بود و یکی از تنبیهاتی که برایش در نظر گرفته میشد ترک مدرسه تا زمان رویش مجدد این موهای موذی بود. زمانی که دندان‌هایم ارتودنسی داشت برای همین تا چندین سال معمولاً نمیخندیدم مگر در زمان‌هایی که دیگر خودداری میسر نبود به خصوص در عکس‌ها به همین دلیل این عکس خیلی برایم خاطره‌انگیز و نادر است چون هم این فک همیشه دردسر ساز در آن مشخص است (تاروزی که مد نبود خودم دوستش نداشتم حالا هم که ظاهراً خوب است متهمم به عملش) و هم ابروهای پر بارم با وضوح تمام و هم آن فلزات برنده در دهانم (شاید اینقدر گل خوشبو بوده که تاب نخندیدن نداشتم.)

امیداورم هر کسی هر چیزی دارد یک روز مد شود و هر کس هر چیزی ندارد به زودی از مد بیفتد. همچنین امیدوارم بچه‌ها و نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاهایی درس بخوانند که در آن شاد و ایمن باشند و بهترین روزهای عمرشان را در آن تجربه کنند چون برای من و مطمئنن خیلی از هم نسلانم این‌گونه نبود.»

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها