بیرون آمدن کرم زنده از بینی دختر 6 ساله ! + عکس

دختربچه 6 ساله ای که مدتی بود کرم در بینی او زندگی می کرد، این کرم بعد از 30 روز به صورت زنده از بینی کودک خارج شد.

بیرون آمدن کرم زنده از بینی دختر 6 ساله ! + عکس

داستان ورود حشرات به بدن انسان داستان تازه ای نیست اما همچنان عجیب است و نگران کننده ؛ پیش از این بارها در بخش سرگرمی نمناک خبرهای عجیبی در مورد وارد و خارج شدن حشراتی همچون عنکبوت و سوسک به داخل گوشی افراد خوانده اید ، این بار این اتفاق برای دختر 6 ساله ای رخ داد که در بحث مدت زمان کاملا با موارد قبلی متفاوت بود و کرم موفق به زندگی تقریبا طولانی مدتی داخل بینی او شد.

دختربچه شش ساله در ویتنام بعد از یک ماه میزبانی از کرم سیاه و سفید داخل بینی اش از شر او نجات یافت . این کودک بعد از شکایت از اینکه چیزی مدام داخلی بینی اش در حال حرکت است نزد پزشک برده شد تا علت این مشکل روشن شود ؛ والدین کودک که هرگز تصور نمیکردند موجودی زنده داخل بینی دخترشان گیر کرده باشد بعد از معاینات پزشک و اطلاع از ماجرا وحشت کردند اما پزشک به آنها گفت که خوشبختانه کرم در منطقه ی حساسی نیست و به راحتی می توان آن را بیرون کشید.

دختربچه بی خبر از همه جا به پزشکی که سعی در خارج کردم کردن از داخلی بینی او دارد خیره شده و تصور می کند که یک تکه نخ قرار است از بینی اش خارج شود و احساس ناراحت کننده حرکت چیزی در این عضو او به پایان برسد برای همین این چنین آرام نشسته و منتظر آخر کار است. کرم بعد از اینکه به مدت یک ماه کامل داخل بینی این کودک گیر کرده بود رشد کرده و به طول 3 اینچ رسیده بود در نهایت توسط پزشک با ابزاری مخصوص از آنجا خارج شد و کودک که بسیار از دیدن کرم شوکه شده است به حالت تعجب به کرم نگاه می کند ؛ مطمئنا او نمیتواند تصور کند که تمام این مدت یعنی 30 روز داخل بینی اش کرمی را پرورش می داده.

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها