سوخت مورد نیاز روستائیان کوهدشت تأمین می‌شود

فرماندار کوهدشت گفت: سوخت خانوارهای روستایی که موفق به تهیه کوپن نفت نشده‌اند از طریق جایگاه‌های سوخت همجوار با روستاهای این شهرستان تأمین می‌شود.

سوخت مورد نیاز روستائیان کوهدشت تأمین می‌شود

محمدرضا آزادبخت اظهار داشت: در راستای کنترل قیمت‌ گوشت در این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی از خروج دام زنده و مولد جلوگیری شده، متأسفانه طی ماه‌های اخیر شاهد ورود دلالان و افرادی خارج از شهرستان کوهدشت برای خرید دام در میدان دام این شهرستان هستیم که با تصمیم ستاد تنظیم بازار از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: هرگونه محموله دام فاقد برگه دامپزشکی و خروج آن از مبادی خروجی این شهرستان ممنوع است و اقدامات قانونی در این مورد هماهنگ شده‌است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: با نظارت سازمان صنعت، معدن‌وتجارت کوهدشت گوشت مرغ، منجمد و گرم برای تأمین گوشت در سطح این شهرستان به‌صورت یارانه‌ای توزیع شده و ان‌شاء‌الله این روند نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گشت مشترک ادارات عضو ستاد تنظیم بازار علاوه بر کنترل بازار به بازار گوشت و دام نیز ورود می‌کنند، بیان کرد: در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق ارز و کالا نیز موضوع ساماندهی عرضه سوخت به بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و منازل مسکونی فاقد گاز، لزوم برخورد جدی با قاچاق سوخت مطرح و تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ شد.

آزادبخت در بخشی دیگر از سخنان خودگفت: برخی از ساکنان روستاهای کوهدشت به‌دلیل اینکه نتوانسته‌اند به‌موقع سهمیه کوپن نفت را تهیه کنند با مشکل تأمین سوخت روبه‌رو هستند؛ سوخت این روستاییان را با توزیع نفت از طریق جایگاه‌های سوخت همجوار با روستاهای کوهدشت تأمین می‌کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها