خدمت به مردم اولین شاخص کارآمدی دولت است/ ضرورت حل مشکلات جامعه

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه خدمت به مردم اولین شاخص کارآمدی دولت است، گفت: پس نیاز است تا مسئولان بیش از اینها برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

خدمت به مردم اولین شاخص کارآمدی دولت است/ ضرورت حل مشکلات جامعه

حجت الاسلام احمد مطهری اصل ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم ولایی تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این کلانشهر برگزار شد اظهار داشت: مدیران باید به مردم خدمت کنند چراکه خدمت به مردم عبادت بزرگی است.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت و مسئولان روحیه تلاش و مجاهدت داشته باشند، ادامه داد: باید عذر برخی مدیران تنبل و محافظه کار را بدون هیچ تعللی خواست.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه باید به توان ملی اعتقاد داشته باشیم، گفت: دولتمردان باید باور داشته باشند که باید روی پای خود ایستاده و چشم به دیگران ندوزیم چراکه هیچ کس دلش به حال ما نمی سوزد.

کارآمدی نظام نشانه عملکرد دولت ها است

مطهری اصل با بیان اینکه بیشتر مسئولان برای کارآمدن تر کردن نظام تلاش می کنند، افزود: کارآمدی نظام نشانه عملکرد دولت ها است و مردم باید کارآمدی دولت را احساس کنند.

وی با تاکید بر اینکه شاهد پیشرفت های پزشکی، فنی و نظامی زیادی در کشور هستیم، ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب مثل نسل اول انقلاب پرنشاط هستند و آن نشانگر این است که انقلاب با قدرت به پیش می رود.

خدمت به مردم اولین شاخص کارآمدی دولت است/ ضرورت حل مشکلات جامعه

امام جمعه موقت تبریز در ادامه خطبه های نماز جمعه ابراز داشت: روحیه تلاش و مجاهدت باید در بین مسوولان جاری باشد و همچنین باید تلاش‌های دولت قابل لمس برای مردم باشد. دولت باید به گونه‌ ای باشد تا مردم آن جامعه، حس رضایت و اغنا از آنها داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات مردم در جامعه حل شود، گفت: در این خصوص نیازمند همکاری و تعامل تمام مدیران و مسئولان با مردم هستیم تا از این شرایط با موفقیت عبور کنیم.

مطهری اصل سپس افزود: ضعف مدیریت در برخی عرصه‌ ها را کتمان نمی کنم، چراکه گاهی اوقات برخی مسئولان کند پیش رفته‌ اند و برخی سوء مدیریت ‌ها باعث مشکلاتی در جامعه شده است.

خدمت به مردم اولین شاخص کارآمدی دولت است/ ضرورت حل مشکلات جامعه

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مردمی برگزار شود

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال پیشرفت است، گفت: امسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب را باعظمت برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جشن های انقلاب به صورت مردمی گفت: به کوری چشم دشمنان جشن ۴۰ سالگی انقلاب را به صورت باشکوهی برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به ۱۷ دی ماه سال روز کشف حجاب به دستور رضاخان اظهار داشت: رضاخان وقتی به ترکیه رفت و پیشرفت آنها را دید، چنان فهمید که بی حجابی زنان باعث پیشرفت آنها شده و برای همین کشف حجاب را در ایران اجرا کرد ولی با کشف حجاب نه تنها پیشرفتی حاصل نشد بلکه روز به روز فساد هم بیشتر شد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها