امام جمعه موقت ساری: بدحجابی و بی حجابی حربه دشمنان است

امام جمعه موقت ساری، بی حجابی و بدحجابی را بزرگترین حربه دشمن برای فاسد کردن جامعه بیان کرد و خواستار مقابله با این پدیده در جامعه شد.

امام جمعه موقت ساری: بدحجابی و بی حجابی حربه دشمنان است

حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به اثرات و پیامدهای بدحجابی وبی حجابی در جامعه از این پدیده به عنوان بزرگترین حربه دشمن برای فاسد کردن جامعه برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق با پدیده بدحجابی وبی حجابی مقابله کرد.

وی با عنوان اینکه بی حجابی ام الفساد به شمار می رود به مقابله زنان با کشف حجاب دوره رضاخان اشاره و اضافه کرد: بی حجابی و بدحجابی از جمله شیوه هایی است دشمنان آن را برای فاسد کردن جامعه در پیش گرفته اند.

امام جمعه موقت ساری، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس از جمله شهدای والامقام عملیات کربلای ۴ و ۵ اظهار داشت: در کربلای ۴ ضربه سختی توسط رزمندگان اسلام به دشمن وارد شد و از کربلا ۵ نیز به عنوان عملیاتی مهم و سخت یاد می شود که عظمت اسلام و مسلمین را به رخ کشیده است.

امام جمعه موقت ساری از انقلاب اسلامی ایران به عنوان حادثه بزرگ قرن بیستم یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، سیاست های دوقطبی غرب و شرق را به چالش کشید و تاکنون توطئه های دشمنان راه به جایی نبرده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و گرانی ها خواستار مقابله دولت با سودجویی ها شد و از مسئولان خواست تا در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی همچنین خواستار حمایت دولت از کشاورزان و باغداران شد و گفت: برای فروش و صاردات محصولات مرکبات و باغات باید تدبیر اساسی به خرج داد.

امام جمعه موقت ساری با اظهار اینکه مشکلات اقصتادی و بیکاری جامعه را رنج می دهد گفت: در این برهه و شرایط کنونی نباید اختلاف سلیقه و دسته بندی و گروه بندی سیاسی داشت و این مسئله اعتماد مردم را خدشه داد خواهد کرد.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها