عضو کمیسیون انرژی در گفت و گو با خبرفوری:

در لایحه بودجه دولت تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد/ وابستگی بودجه ۹۸ به درآمدهای نفتی کذب است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهای منتشر شده درباره وابستگی لایحه بودجه سال ۹۸ به درآمدهای نفتی صحت ندارد.

در لایحه بودجه دولت تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد/ وابستگی بودجه ۹۸ به درآمدهای نفتی کذب است

علی ادیانی راد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره انتقاد برخی از کارشناسان اقتصادی مبنی بر اینکه لایحه بودجه سال ۹۸ براساس درآمدهای نفتی تهیه و تنظیم شده است، اظهار کرد: اخبار، اظهارات و‌ گمانه‌زنی‌هایی که درباره وابستگی لایحه بودجه سال ۹۸ به نفت منتشر شده یا مطرح می شود صحت ندارد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس شورای اسلامی، کمیسیون انرژی نیز در حال آنالیز درآمدهای نفتی است تا بر پایه اطلاعات کامل نظر خود را درباره میزان متکی بودن بودجه به درآمدهای نفتی با توجه به وضعیتی که کشور در آن قرار دارد ارائه دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه حکم کلی را ارائه دهیم که این بودجه کلا براساس درآمدهای نفتی طراحی و تبیین شده است درست نیست و با واقعیت منطبق نیست.

ادیانی راد خاطرنشان کرد: ما قطعا بعد از بررسی میزان نقش درآمدهای نفتی در لایحه بودجه سال ۹۸ اطلاعات و آمار دقیق را اعلام خواهیم کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا در لایحه بودجه ۹۸ درباره افزایش قیمت بنزین تصمیمی اتخاذ شده است تاکید کرد: هنوز درباره افزایش و یا و ثابت نگه داشتن قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس و دولت تصمیمی اتخاذ نشده و می توان گفت که تعیین تکلیف درباره این موضوع هنوز در دستور کار قرار ندارد.

ادیانی راد گفت: باتوجه به اینکه در لایحه بودجه سال ۹۸ درباره افزایش قیمت حامل های انرژی تصمیمی از سوی دولت مقرر نشده است از این رو قطعا مشخص نیست که ما در سال آینده افزایش قیمتی داشته باشیم یا خیر.

وی اظهار کرد: باتوجه به رویکردی که در بدنه دولت در جهت مراعات حال مردم وجود دارد بعید به نظر می رسد که با شاهد افزایش قیمت بنزین در سال آینده روبه رو باشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها